جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۶:۵۵:۰۸
دسته بندی: استان ها
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰:۲۶

کمک مومنانه؛ توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی و اهدای۴۰۰ میلیون ریال کارت هدیه در جیرفت

فرمانده سپاه شهرستان جیرفت گفت: بیش از یک هزار و ۵۰۰ بسته غذایی در مرحله دوم رزمایش دوم کمک مومنانه در بین نیازمندان این شهرستان توزیع می‌شود.



ناصر بهروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فرهنگ سار در جیرفت با اشاره به اقدامات سپاه شهرستان جیرفت در اجرای رزمایش مواسات و همدلی، اظهار داشت: قرارگاه امام حسین (ع) به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی، ادارات و سازمان‌ها در جیرفت تشکیل شده و در این خصوص تا کنون اقدامات خوبی صورت گرفته است.

فرمانده سپاه شهرستان جیرفت عنوان کرد: در دو مرحله توزیع بسته‌های معیشتی داشتیم که در مرحله اول بیش از ۲ هزار نفر گوشت نذری دریافت کردند و در این مرحله بیش از یک هزار و ۵۰۰ تا بسته غذایی که شامل برنج، گوشت و روغن است، توزیع می‌شود که ارزش هر بسته غذایی بیش از ۲۷۰ هزارتومان پیش‌بینی شده است.

وی بیان کرد: در کنار توزیع بسته‌های غذایی ، ۴۰۰ میلیون ریال کارت هدیه هم وجود دارد که بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

 بهروز افزود: در مراحل بعدی توزیع بیش از ۴ هزار بسته برای دانش‌آموزان شامل کیف، کفش، لباس و لوازم‌التحریر در دستور کار داریم.

فرمانده سپاه شهرستان جیرفت با بیان اینکه توزیع بسته‌های غذایی تا دهه پایانی ماه صفر ادامه دارد که‌ در دو مرحله دوباره توزیع خواهدشد، خاطرنشان کرد: این کمک‌ها براساس جامعه هدفی که توسط پایگاه‌های مقاومت و مساجد شناسایی شده است، در کل شهرستان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب/ی


منبع: فارس

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

9 − شش =