جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۲:۵۷:۳۳
دسته بندی: استان ها
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۲

توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی هم‌زمان با دهه ولایت در خراسان رضوی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی از توزیع ۲۰ هزار بسته مواد غذایی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال از محل موقوفات، نذورات و کمک های خیرین هم‌زمان با دهه ولایت بین نیازمندان خبر داد.



به گزارش فرهنگ سار از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، حجت‌الاسلام محمد احمدزاده اظهار کرد: هم‌زمان با دهه امامت و ولایت و در ششمین مرحله از اجرای رزمایش همدلی با عنوان تبرکات علوی، ۲۰ هزار بسته مواد غذایی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال از محل موقوفات، نذورات و کمک های خیرین بین نیازمندان توزیع می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی یادآور شد: ارزش هر یک از این بسته‌های معیشتی دو میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است که توزیع آن از ابتدای دهه ولایت در خراسان رضوی آغازشده است.

وی بابیان اینکه این بسته‌ها شامل برنج، گوشت، روغن و حبوبات است، ابراز کرد: این بسته‌ها با همکاری مراکز افق بقاع متبرکه استان و شورای هماهنگی امور خیریه در شهرستان‌ها تهیه و توزیع می‌شود.

احمدزاده بابیان اینکه بخش عمده‌ای از بسته‌ها در روز عید غدیر توزیع می‌شود، افزود:  ۶۲۰۰ بسته معیشتی در شهرستان‌های مشهد و طرقبه شاندیز بین نیازمندان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲/خ


منبع: فارس

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

16 + 4 =