جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۵:۵۰:۱۱
دسته بندی: استان ها
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶

چاپ و نشر خاطرات زنان ایثارگر استان سمنان

رئیس بسیج جامعه زنان استان سمنان گفت: چاپ و نشر خاطرات زنان ایثارگر از برنامه‌های کمیته زنان، خانواده، کودک و نوجوان چهلمین سالگرد دفاع مقدس در این استان است.



به گزارش فرهنگ سار از سمنان، عفت دیابی پیش از ظهر امروز در کمیته خانواده، زنان، کودک و نوجوان چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان سمنان در سالن کوثر استانداری سمنان اظهار کرد: شهید رودباری، به عنوان شهید شاخص استان سمنان در بخش بانوان در سال جاری برگزیده شدند که با برنامه‌ریزی‌های اصولی برای افزایش شناخت اقشار مردم از رشادت‌های این بانوی شهید اقدام خواهد شد.

او گفت: ‌اجرای طرح دیوارنگاره ویژه شهید رودباری در برخی از نقاط شهری استان در چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان در دستور کار است.

رئیس بسیج جامعه زنان استان سمنان افزود: چاپ و نشر خاطرات زنان ایثارگر از دیگر برنامه‌های کمیته زنان، خانواده، کودک و نوجوان چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان سمنان است.

دیابی بیان کرد: تولید عکس نوشته «الگوی سوم» و نقش زنان در هشت سال دفاع مقدس انجام می‌شود.

او اضافه کرد: استان سمنان ۱۷ شهید زن را تقدیم میهن و انقلاب اسلامی کرده و رشادت‌های این بانوان فرهیخته زبانزد در کشور است.

رئیس بسیج جامعه زنان استان سمنان افزود: طرح اهدای خون شیرزنان کویر در گام اجرایی قرار گرفت و سمنان با اجرای این طرح براساس شاخص‌ها جزو استان‌های برتر کشور در اهدای خون از سوی بانوان قرار گرفت.

دیابی بیان کرد: جشنواره شیر زنان کویر با رویکردهای مختلف و تولید مستند جایگاه زنان در هشت سال دفاع مقدس در استان سمنان در دستور کار است.

انتهای پیام/۷۴۰۰۴/م/و


منبع: فارس

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

3 × یک =