شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۰:۲۰:۲۱
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳

پیکر پدر شهیدان دارا به خاک سپرده شد

حاج علی دارا پدر سرداران شهید اسحاق و علی دارا، از چهره‌های مبارز دوران انقلاب اسلامی شب گذشته دعوت حق را لبیک گفت.علی رئوفی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی استانداری هرمزگان دقایقی پیش با همراهی مدیران کل سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری هرمزگان در مراسم تشییع و خاکسپاری پدر سرداران شهید اسحق و گنجعلی دارا در محل […]



حاج علی دارا پدر سرداران شهید اسحاق و علی دارا، از چهره‌های مبارز دوران انقلاب اسلامی شب گذشته دعوت حق را لبیک گفت.
علی رئوفی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی استانداری هرمزگان دقایقی پیش با همراهی مدیران کل سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری هرمزگان در مراسم تشییع و خاکسپاری پدر سرداران شهید اسحق و گنجعلی دارا در محل بهشت زهرا باغو حضور یافت.
شهید «گنجعلی دارا ۱۰ اردیبهشت سال ۱۳۶۱ به همراه غلامعباس داشته و اسدالله جعفری» سه شهید دوران دفاع مقدس در عملیات بیت المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر شد و همچنین همزمان با روز ملی خلیج فارس آسمانی شدند.
کردیم.
شهید گنجعلی دارا در چهاردهم شهریور ۱۳۴۶، در شهرستان بندرعباس به دنیا آمد، یادگار علی دارا و فاطمه بینوایان تا دوم راهنمایی درس خواند و به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت.
برادرش نیز شهید اسحق دارا متولد ۱۳۴۵ روستای گیشان از توابع بندرعباس است که در کنار شهید رییسی ۲۹ فروردین ماه ۶۷ آبهای نیلگون خلیج فارس در مقابل آمریکایی ها ایستادگی کرد و پیکرش در خلیج فارس ماند.
وی در عملیات والفجر ۴ در دوران دفاع مقدس نیز به درجه جانبازی رسیده بود.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

شش − پنج =