دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۹:۵۹:۵۹
دسته بندی: استان ها
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۳:۴۹

وزیرکشور: قم یکی از استان های برتر در توسعه زیربنای روستایی است

به گزارش چهارشنبه شب روابط عمومی استانداری قم، عبدالرضا رحمانی فضلی با اهدای لوحی خطاب به استاندار قم، آورده است: استان قم در ارزیابی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور به عنوان یکی از استان های برتر کشور برگزیده شده است. وی افزوده است: این مهم به دلیل اجرای نظارت نظام مند بر طرح […]



به گزارش چهارشنبه شب روابط عمومی استانداری قم، عبدالرضا رحمانی فضلی با اهدای لوحی خطاب به استاندار قم، آورده است: استان قم در ارزیابی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور به عنوان یکی از استان های برتر کشور برگزیده شده است.

وی افزوده است: این مهم به دلیل اجرای نظارت نظام مند بر طرح های زیربنایی روستایی و حفظ  و ارتقاء کیفیت پروژه‌ها با بهره‌گیری از توان فنی و اجرایی سطوح استانی و محلی در راستای سیاست‌های جهش تولید بوده است.

رحمانی فضلی در ادامه ضمن ضمن تقدیر و ارج گذاری به تلاش‌ها و برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای تحقق توسعه زیربنای روستایی در این استان تاکید کرده است: رویکردها و نگاه ویژه دولت توسعه پایدار و همه جانبه روستاهاست به همین دلیل انتظار می رود تلاش ها در این زمینه همچنان ادامه و افزایش یابد.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

سیزده + 19 =