پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۳:۳۷:۱۱
دسته بندی: استان ها
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۹

نیروگاه شهید باکری سمنان در مدار قرار گرفت/ خسارت زیادی وارد نشده است

مدیرعامل شرکت توانیر با بیان اینکه هر سه واحد نیروگاه شهید باکری سمنان هم‌اکنون در مدار قرار دارد، گفت: خوشبختانه خسارت زیادی به نیروگاه در پی آتش‌سوزی امروز وارد نشده است.



به گزارش فرهنگ سار از سمنان، محمدحسن متولی‌زاده دقایقی پیش در ارتباط زنده با شبکه خبر اظهار کرد: در صنعت برق، چه در شبکه‌های توزیع و چه در نیروگاه‌ها گاهی اتفاقات و سوانحی می‌افتد؛ چراکه شبکه‌ها دائم در حال فعالیت هستند.

او افزود: امروز هم به دلیل نشتی یکی از مسیرهای سوخت‌رسانی در نیروگاه شهید باکری سمنان، آتش‌سوزی‌ای رخ داد که خوشبختانه با حضور به‌موقع کارکنان آتش‌نشانی شهر سمنان و همکاران آتش‌نشانی خود نیروگاه، حریق به‌موقع مهار شد.

مدیرعامل شرکت توانیر افزود: وضعیت سریع به حالت عادی برگشت و تمام واحدهای نیروگاه برق شهید باکری سمنان در مدار قرار دارد و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

متولی‌زاده با بیان اینکه نیروگاه شهید باکری سمنان دارای سه واحد است که دو واحد آن گازی و یک واحد بخار بوده، گفت: این واحدها هم‌اکنون در مدار قرار دارد و در حال خدمات‌رسانی به مردم است.

او با بیان اینکه خوشبختانه خسارت زیادی به نیروگاه وارد نشده است، گفت: همکاران شرکت توانیر در حال بررسی خسارات وارده به این نیروگاه هستند.

انتهای پیام/۲۲۴۹/م/ق


منبع: فارس

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

4 × 2 =