جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۳:۱۲:۵۸
دسته بندی: استان ها
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۹

انجام چهار هزار و ۵۸۸ تست فوری کرونا در مرز چذابه

علی پهلوان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ سار بیان کرد:۲۲۸ نیروی عملیاتی هلال احمر در مرز شلمچه، و ۲۲۹ نفر در مرز چذابه خوزستان برای انجام غربالگری کرونا مستقر هستند. وی گفت: همچنین در این مدت چهار هزار و ۱۹۳ مورد تست پی سی آر در مرز شلمچه و ۲۵۲ مورد تست در مرز چذابه انجام […]



علی پهلوان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ سار بیان کرد:۲۲۸ نیروی عملیاتی هلال احمر در مرز شلمچه، و ۲۲۹ نفر در مرز چذابه خوزستان برای انجام غربالگری کرونا مستقر هستند.

وی گفت: همچنین در این مدت چهار هزار و ۱۹۳ مورد تست پی سی آر در مرز شلمچه و ۲۵۲ مورد تست در مرز چذابه انجام شد.

پهلوان با بیان اینکه این طرح تا پایان اردیبهشت ادامه خواهد داشت افزود: این طرح برای غربالگری افرادی است که در مرز تردد دارند و با این کار از ورود افراد مشکوک مبتلا به کرونا، به استان و کشور جلوگیری می‌شود.

وی گفت: همچنین در این مدت تعداد مسافران ورودی از این ۲ مرز هشت هزار و ۷۸۱ نفر بود که از تمامی آنها تب سنجی انجام شد و ۲ نفر در مرز شلمچه مشکوک به کرونا بودند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان ادامه داد: محلی برای قرنطینه افراد مشکوک به کرونا در این ۲ مرز در نظر گرفته شده و با توجه به اینکه این ۲ مرز تجاری نیز هستند از تمامی کارگران ایرانی و عراقی و فعالان اقتصادی در ۲ مرز تست کرونا گرفته می‌شود.

هم اکنون ۱۶ شهرستان خوزستان در وضعیت نارنجی و ۱۱ شهرستان در حالت زرد کرونایی قرار دارند.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

هجده + نوزده =