یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۸:۲۴:۳۱
دسته بندی: فرهنگی
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲

« نخستین مهرواره قرآنی طاها» آغاز به کارکرد

به گزارش روز پنجشنبه گروه فرهنگی فرهنگ سار از پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت معاونت فرهنگی و امور اجتماعی دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس اهل سنت با همکاری مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، مسابقات سراسری قرآنی، ویژه خانواده طلاب و روحانیون اهل سنت کشور را به صورت مجازی با […]



به گزارش روز پنجشنبه گروه فرهنگی فرهنگ سار از پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت معاونت فرهنگی و امور اجتماعی دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس اهل سنت با همکاری مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، مسابقات سراسری قرآنی، ویژه خانواده طلاب و روحانیون اهل سنت کشور را به صورت مجازی با عنوان ” مهرواره قرآنی طاها و شعار « قرآن، کتاب زندگی» برگزار می کند.

بر اساس این گزارش هدف از برگزاری این مسابقات ترویج سبک زندگی اسلامی، شناسایی و تقویت استعدادهای قرآنی در خانواده های طلاب و روحانیون اهل سنت و همچنین ترویج معارف قرآن در فضای مجازی می باشد.

این دوره از مسابقات در رشته های حفظ ۱، ۳، ۵، ۱۰، ۲۰ و ۳۰ جزء، حفظ موضوعی و سوره های منتخب، قرائت ترتیل و تحقیق، ترجمه و مفاهیم، یادداشت قرآنی، نقاشی و قصه‌گویی قرآن، خوش‌نویسی آیات قرآنی و همچنین تولید و نشر محتوای قرآنی در گروه های سنی مختلف برگزار می گردد.

گفتنی است معاونت فرهنگی و امور اجتاعی دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت پیش از این هفت دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه طلاب و روحانیون اهل سنت کشور را در چند مرحله و به شیوه حضوری برگزار کرده است که امسال با توجه به شیوع بیماری منحوس کرونا و عدم برگزاری مسابقات به صورت حضوری، هشتمین دوره این مسابقات را در قالب همین مهرواره برگزار می‌ نماید ه طلاب و روحانیون نیز می توانند در آن ثبت نام نمایند.

مهلت ثبت نام در “اولین مهرواره قرآنی طاها” تا ۱۵ آذر ماه می باشد و این تاریخ تمدید نخواهد شد.

طلاب و روحانیون علاقه مند به شرکت در این دوره از مسابقات، می توانند جهت ثبت نام در مسابقه به صفحه شخصی خود در سامانه طاها به آدرس اینترنتی https://taha.dmsonnat.ir  مراجعه نمایند.

همچنین شرکت کنندگان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر نمایندگی ولی فقیه در استان های خود و یا با شماره تماس ۰۲۱۶۳۴۹۷۰۰۰ ، داخلی ۲۳۰ و ۲۶۳ تماس حاصل نمایند.

اخبار و اطلاعیه های این دوره از مسابقات و مهرواه قرآنی طاها را می توانید با نشان @sonnatquran  در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

6 − 1 =