یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۶:۵۹:۲۸
دسته بندی: فرهنگی
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۹

انتخابات و سهام عدالت در فرهنگ سار صاحب صفحه شدند

به گزارش خبرنگار فرهنگ سار، طراحی جدید سایت فرهنگ سار با هدف ایجاد دسترسی بیشتر به مخاطبان، عرضه بهتر اخبار و گزارش ها، چینش مناسب تر موضوعات و ایجاد تنوع بیشتر و زیبایی در صفحه نخست صورت گرفته است.فرهنگ سار تلاش کرده است با تغییرات جدید روی صفحه اصلی امکانی را فراهم سازد تا  مخاطبان […]



به گزارش خبرنگار فرهنگ سار، طراحی جدید سایت فرهنگ سار با هدف ایجاد دسترسی بیشتر به مخاطبان، عرضه بهتر اخبار و گزارش ها، چینش مناسب تر موضوعات و ایجاد تنوع بیشتر و زیبایی در صفحه نخست صورت گرفته است.
فرهنگ سار تلاش کرده است با تغییرات جدید روی صفحه اصلی امکانی را فراهم سازد تا  مخاطبان به راحتی به اخبار مورد نظرشان از طریق گوشی های تلفن همراه، تبلت و رایانه دسترسی پیدا کنند و در عین حال، بتوانند اخبار تخصصی مورد نظر را در کمترین زمان ممکن بیابند. 
رصد حجم بیشتری از اخبار از سوی مخاطبان در کمترین زمان ممکن از مهمترین اهداف این تغییر طراحی است. در همین راستا، دو ستون جدید اخبار اقتصادی و فرهنگ و هنر به صفحه نخست فرهنگ سار افزوده شده و علاوه بر آن، فضای بیشتری به اخبار فوتبال در بخش ورزشی و رصد رسانه ها در بخش تحلیل و تفسیر اختصاص یافته است.
 مطالب فرهنگ سارپلاس، جهان، استانها، تحلیل و تفسیر، چندرسانه ای، عکس، دانشنامه، اینفوگرافی و پرونده های خبری نیز با تغییر طراحی همچنان در برابر دیدگان مخاطبان قرار دارد و علاوه بر آن، علاقه مندان می توانند مطالب موردنظر خود در زمینه کرونا و یا پرسش از خبر را در صفحاتی ویژه دنبال کنند.
همچنین با توجه به نزدیک شدن به زمان انتخابات ۱۴۰۰ صفحه ویژه این انتخابات نیز در فرهنگ سار ایجاد شده است. در این صفحه، علاوه بر ارایه اخبار مهم انتخابات، خبرها و گزارشهای مربوط به انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میاندوره ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در قالب چیدمانی که پرچم مقدس جمهوری اسلامی را برای مخاطبان تداعی می کند، عرضه می شود.
اطلاعیه های انتخابات و موضع گیری های احزاب و انتخابات از نگاه آمار در کنار عرضه موضوعات انتخاباتی در قالب محصولات چندرسانه ای نظیر فیلم و عکس از دیگر ویژگی های این صفحه جدید در فرهنگ سار است.
خبرگزاری جمهوری اسلامی علاوه بر آن، به مناسبت در پیش بودن بزرگترین انتخابات اقتصادی ایران در اسفندماه یعنی انتخابات مجامع هیات مدیره شرکتهای استانی سهام عدالت، صفحه ویژه ای به آن اختصاص داده است تا از این طریق بتواند به بیش از ۳۰ میلیون نفر سهامدارانی که روش غیرمستقیم را برای دریافت سود خود از این سهام برگزیده اند، اطلاع رسانی کند.
صفحه انتخابات سهام عدالت نیز دارای بخشهای اخبار مهم، انتخابات استانی، مصاحبه، دانشنامه و چندرسانه ای است و در یک بخش مهم دیگر به سوالات و ابهامات مخاطبان در باره این انتخابات و سهام عدالت پاسخ می دهد.
بنا به اعلام وزارت امور اقتصادی و دارایی این انتخابات قرار است بیستم اسفندماه جاری به صورت الکترونیکی برگزار شود و داوطلبان شرکت در آن نیز تا پانزدهم اسفندماه برای ثبت نام مهلت دارند.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

4 × چهار =