یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۱:۲۵:۳۰
دسته بندی: فرهنگی
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۹

معاون صدا و سیما: پیام‌های دینی در تمام تولیدات رسانه جاری باشد

به گزارش فرهنگ سار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن علی بخشی زاده روز چهارشنبه در بیست و هشتمین جلسه شورای قرآن و معارف معاونت صدا اظهارداشت: کارهای معارفی نباید سهم محدود خود را فقط در جدول پخش برنامه ها طلب کنند  بلکه همه تولیدات رسانه باید پیام معارفی و دینی را به […]



به گزارش فرهنگ سار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن علی بخشی زاده روز چهارشنبه در بیست و هشتمین جلسه شورای قرآن و معارف معاونت صدا اظهارداشت: کارهای معارفی نباید سهم محدود خود را فقط در جدول پخش برنامه ها طلب کنند  بلکه همه تولیدات رسانه باید پیام معارفی و دینی را به مخاطب انتقال دهد و در تمام برنامه های ملاحظات دینی جاری باشد.

وی افزود: برای مخاطب کم سن می شود پیام مستقیم داد ولی برای بزرگسالان حتما باید پیام در لایه های پنهان برنامه قرار گیرد.

بخشی زاده اضافه کرد: برای برنامه های اذانگاهی در همه شبکه های رادیویی باید جدول پخش کمربندی طراحی کنیم تا بدون همپوشانی، انتظارات تمامی مخاطبان رادیویی برآورده شود؛ ضمن آنکه چهار مولفه دین، اخلاق، امید و آگاهی که مد نظر رهبر معظم انقلاب است، همچنان باید در دستور کار ما قرار داشته باشد.

وی افزود: در حال حاضر مجموعه برنامه های معارفی خوب ارزیابی شده که بهتر است برای بهبود هر چه بیشتر آن، فکر نخبگان رسانه را درگیر کنیم.

معاون صدا ضمن آرزوی موفقیت برای شورای قرآن و معارف معاونت صدا بیان کرد: اقدامات این شورا باید قدم موثری در جهت رسیدن رادیو به تراز رسانه ای در قواره انقلاب اسلامی باشد.

مجتبی ایزدی دبیر شورای معاونت صدا و مدیر رادیو قرآن با ارائه گزارشی گفت: در یکسال گذشته برای تمامی مناسبت های آیینی دستورالعمل متناسب با سیاست های مذهبی سازمان صدا و سیما تدوین و به شبکه ها  ابلاغ شده و قرار است ضمن ارزیابی هر شبکه رادیویی، متناسب با ماموریت و شرح وظایف سازمانی آن شبکه، پیوست معارفی تدوین و ارائه شود.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

3 + 9 =