یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۶:۴۰
دسته بندی: فرهنگی
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹

کتاب‌های اعلامی ناشران به نمایشگاه مجازی، منطبق با موجودی واقعی باشد

به گزارش گروه فرهنگی فرهنگ سار از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، طبق ضوابط و شرایط حضور در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، ضروری است تعداد کتاب های اعلامی ناشران در پنل دقیقا منطبق با موجودی واقعی ناشر باشد، چرا که مشاهده عناوین کتاب‌های خریداری شده در پنل ناشران در ایام نمایشگاه، به […]



به گزارش گروه فرهنگی فرهنگ سار از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، طبق ضوابط و شرایط حضور در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، ضروری است تعداد کتاب های اعلامی ناشران در پنل دقیقا منطبق با موجودی واقعی ناشر باشد، چرا که مشاهده عناوین کتاب‌های خریداری شده در پنل ناشران در ایام نمایشگاه، به منزله پرداخت قیمت آن توسط مشتری است.

ضمن اینکه، طبق توافق صورت گرفته، در ایام نمایشگاه ماموران شرکت پست جمهوری اسلامی ایران برای تحویل گرفتن کتاب ها به ناشران مراجعه می کنند و ناشران موظف هستند کتاب های خود را به ماموران پست تحویل دهند.  

عدم توجه ناشران به این موضوع تخلف محرز محسوب می شود.

نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از اول تا ششم بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان می توانند برای اطلاع از نحوه ثبت‌نام ناشران‌، بن نمایشگاه،‌ سرویس‌های ارسال محصولات و سامانه فروش با سامانه پاسخگویی نمایشگاه مجازی کتاب تهران به شماره ۹۱۰۰۹۸۹۸-۰۲۱ تماس بگیرند.

به گزارش فرهنگ سار، پس از لغو نمایشگاه کتاب تهران در فروردین، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به دنبال راهی برای حمایت از ناشران و بازار کتاب کشور بود و با استفاده از تجربیات حضور در نمایشگاه‌های مجازی برگزار شده توسط دیگر کشورها، نظیر نمایشگاه بزرگ کتاب فرانفکورت که مجازی برگزار شد، تصمیم بر برگزاری نمایشگاه کتاب مجازی گرفت و محسن جوادی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران به ریاست ایوب دهقانکار را مسئول برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب معرفی کرد. 

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

هشت + چهارده =