جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۸:۲۰:۰۰
دسته بندی: استان ها
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸

ماجرای فروش زمین‌های تعاونی مرزنشینان اسالم چیست؟

در روزهای گذشته خبری مبنی بر فروش زمین‌های مربوط به تعاونی مرزنشینان بخش اسالم در فضای مجازی منتشر شد، اما پس از گذشت چند روز پاسخی از سوی هیئت‌مدیره این شرکت ارائه نشد.



به گزارش فرهنگ سار از تالش، در روزهای گذشته خبری مبنی بر فروش زمین‌های مربوط به تعاونی مرزنشینان بخش اسالم در فضای مجازی منتشر شد، اما پس از گذشت چند روز پاسخی از سوی هیئت‌مدیره این شرکت ارائه نشد.

در همین راستا خبرنگار فرهنگ سار در تالش به سراغ رئیس هیئت‌مدیره این تعاونی رفت تا پیگیر حاشیه‌های مطرح‌شده در این زمینه باشد.

صدرالدین امیر شریفی، رئیس هیئت‌مدیره تعاونی مرزنشینان بخش اسالم معتقد است، سؤال حق همه سهامداران است و پاسخگویی وظیفه اوست، اما برخی اخبار منتشرشده در فضای مجازی پوچ، بی‌اساس و مغرضانه است به همین جهت ضرورتی برای پاسخگویی به آنان ندانسته است.

وی قیمت‌های اعلام‌شده در فضای مجازی را واقعی نمی‌داند و اعلام آمادگی می‌کند اگر تا آخر هفته درصورتی‌که کسی حاضر به خرید زمین مربوطه به قیمت اعلام‌شده در رسانه‌ها (یک‌میلیون و ۲۰۰ هزار تومان) باشد از خریدار قبلی خواهش خواهد کرد که زمین را پس داده تا به این قیمت به مشتری جدید بفروشد.

 

 

امیر شریفی تأکید می‌کند که تشریفات قانونی فروش زمین طی شده و قطعه زمین مربوطه بر اساس قیمت کارشناسی به فروش رفته است.

رئیس هیئت‌مدیره تعاونی مرزنشینان بخش اسالم موفقیت و جایگاه این تعاونی در منطقه را سندی بر صداقت، سلامت و تلاش اعضای هیئت‌مدیره دانست و به‌تمامی سهامداران قول مساعد داد هیچ حقی از آنان ضایع نخواهد شد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷/ق


منبع: فارس

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

1 × سه =