جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۳:۰۹:۰۲
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸

فرهنگ ایثار و شهادت مانع رسیدن دشمنان به اهدافشان است

سردار «داود غیاثی راد» روز سه شنبه در دیداربا خانواده های شهیدان «میرکی، فتاحی، خیروزی امینی و رستمی» در شهرستان جوانرود، به بیان رشادت ها و ویژگی های شهید ناصر کاظمی به عنوان فرماندار و فرمانده سپاه پاوه پرداخت و افزود: شهید کاظمی با تمام عشق در خدمت مردم محروم بود، در کردستان چنان شخصیت والایی از خود بروز داد […]



سردار «داود غیاثی راد» روز سه شنبه در دیداربا خانواده های شهیدان «میرکی، فتاحی، خیروزی امینی و رستمی» در شهرستان جوانرود، به بیان رشادت ها و ویژگی های شهید ناصر کاظمی به عنوان فرماندار و فرمانده سپاه پاوه پرداخت و افزود: شهید کاظمی با تمام عشق در خدمت مردم محروم بود، در کردستان چنان شخصیت والایی از خود بروز داد که مردم دل در گرو محبت او سپردند و حتی نام«ناصر» را بر کودکانشان برگزیدند.

وی اظهارداشت: هوشمندی، بصیرت، شجاعت و قاطعیت، از ویژگی‌های بارز شهید ناصر کاظمی بود، کردستان به وجود او مباهات می‌کرد و در کنار او احساس تنهایی و غربت نداشت.

نماینده ستادکل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: خدمت‌رسانی به خانواده معظم شهدا و جامعه بزرگ ایثارگری از وظایف بزرگ نظام و مردم است زیرا شهدا باگذشتن از جان و مال خود در عهدی که با خداوند بستند ثابت قدم ماندند و وظیفه امروز ما صیانت از خون پاک شهدا و ادامه مسیر آن‌ها است.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و و نشر ارزش های دفاع مقدس کرمانشاه نیز به رشادت ها و از خودگذشتگی های مردم منطقه اورامانات اشاره کرد و گفت: مردم این منطقه مردمانی غیور، با ایمان انقلابی و دوستدار نظام و سپاه هستند.

سردار ناصر باباخانی افزود: بیشتر خانواده ها در این منطقه عضو سپاه پاسداران یا مرتبط با آن هستند.

در این دیدار از خانواده های شهیدان میرکی، فتاحی، خیروزی، امینی و رستمی در شهرستان جوانرود تکریم و تجلیل شد.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده و بیش از ۳۴۶ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است. 
استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت بیش از ۹ هزار و ۸۰۰ شهید انقلاب اسلامی کرده است.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

1 × پنج =