جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۸:۴۸
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵

توجه به خانواده شهدا در دوره تهاجم فرهنگی دشمنان یک ضرورت است

سرهنگ حمزه برین روز دوشنبه در دیدار با خانواده خبرنگار شهید حمیدرضا کشاورز مرآت به مناسبت گرامیداشت هفته خبرنگار، افزود: شهیدان سر فصل زندگی هستند و امیدواریم همچون قبل، سرمشق هم باشند. برین گفت: شهدای والامقام کشورمان بهترین الگو برای فرزندان و نسل امروز و فردای ایران اسلامی هستند که باید با الگوگیری از راه […]



سرهنگ حمزه برین روز دوشنبه در دیدار با خانواده خبرنگار شهید حمیدرضا کشاورز مرآت به مناسبت گرامیداشت هفته خبرنگار، افزود: شهیدان سر فصل زندگی هستند و امیدواریم همچون قبل، سرمشق هم باشند.

برین گفت: شهدای والامقام کشورمان بهترین الگو برای فرزندان و نسل امروز و فردای ایران اسلامی هستند که باید با الگوگیری از راه و هدف شهدای والامقام بتوانیم جوانانی متدین و دین‌دار را در مملکت اسلامی تربیت کنیم.

مسوول سازمان بسیج رسانه استان قزوین نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه در هفته خبرنگار، گفت: معرفی شهید شاخص خبرنگار در سازمان بسیج رسانه به جهت آشنایی بیشتر اصحاب رسانه استان‌ با زندگی شهدا انجام می‌شود و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نزدیک شدن جامعه به ویژه نسل جوان با اهداف والای شهدا از مهمترین اهداف اجرای این سنت پسندیده است.

محمد کشاورز گفت: امسال شهید حمیدرضا کشاورز مرآت که در دوران تحصیل مدتی خبرنگار روزنامه اطلاعات در تهران بودند به عنوان شهید شاخص سازمان بسیج رسانه استان قزوین انتخاب و معرفی شده است و امروز به مناسبت گرامیداشت سالروز تولد این شهید بزرگوار در آستانه روز خبرنگار دیدار با خانواده ایشان برگزار شد.

مسوول سازمان بسیج رسانه با تاکید بر لزوم حفظ دستاوردهای شهدا به ویژه شهدای عرصه قلم، اظهار داشت: ما باید در مسیر آگاهی رسانی به جامعه همچون شهدا عمل کنیم و با تاسی از این عزیزان امید، نشاط و سرزندگی و در یک کلام اخبار خوب و امیدبخش را به جامعه اسلامی منتقل کنیم.

مادر بزرگوار شهید نیز در سخنانی از حضور مسئولان سپاه قزوین و خبرنگاران که موجب زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهید کشاورز شد، تشکر کرد و گفت: مهربانی، صداقت، دستگیری از نیازمندان و خوب بودن در هر شرایطی از ویژگی‌های مهم این شهید بود که امیدوارم همه جوانان این موارد را رعایت کرده و احترام به دیگران و پدر و مادر را در دستور کار قرار دهند.

شهید حمیدرضا کشاورز مرآت خبرنگار افتخاری روزنامه اطلاعات بود که در ۲۷ فروردین ماه سال ۶۲ در منطقه عملیاتی فکه به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

پانزده − 9 =