جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۴:۵۹:۴۲
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴

امانت دار خانواده شهدا هستم

به گزارش خبرنگار حوزه ایثار و شهادت فرهنگ سار، حجت الاسلام و المسلمین یوسفعلی شکری روز سه شنبه در مراسم معارفه خود که با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدی گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری در بنیاد شهید برگزار شد، افزود: سلام و درود می فرستیم به امام شهدا و رهبری عزیز، جانبازان، خانواده شهدا […]



به گزارش خبرنگار حوزه ایثار و شهادت فرهنگ سار، حجت الاسلام و المسلمین یوسفعلی شکری روز سه شنبه در مراسم معارفه خود که با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدی گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری در بنیاد شهید برگزار شد، افزود: سلام و درود می فرستیم به امام شهدا و رهبری عزیز، جانبازان، خانواده شهدا و ایثارگران، خدا را شاکرم به برکت حکم رهبر فرزانه توفیق خدمت به نهاد افضل جمهوری اسلامی به این بنده حاصل شد.
وی ادامه داد: با شهدا و جانبازان عهد و پیمان ‌می بندم که با فرمان رهبری هر چه در توان دارم این حکم را به بهترین وجه اجرا کنم و امید دارم خداوند ما را تا پایان در خدمت مسلمانان قرار دهد .امیدوارم ‌ناصح امینی برای مجموعه و همکاران و برادرم آقای اوحدی باشم.
شکری افزود: به یاری خدا امینی برای خانواده شهدا خواهم بود و این افتخاری است که تا پایان عمر به آن ‌می بالم و آن را راهی پرسعادت می دانم.

وی گفت: محیط بنیاد باید محیط مجاهدت دانایی و امانت داری باشد تا در خدمت خانواده شهدا باشیم و فعالیت‌های بنیاد هم باید در راستای ترویج فرهنگ و شهادت باشد.

نگاه ویژه رهبری به بنیاد شهید را قدر می نهیم 
سعید اوحدی معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این مراسم با یاد شهدا و شهید فخری زاده گفت: نگاه ویژه مقام معطم رهبری و نمایندگان ایشان به بنیاد شهید و امور ایثارگران را برای خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران قدر می نهیم.
وی افزود: خداوند انسانها را در مسیر خدمت به دیگران قرار داده و مرحوم شهیدی و بسیاری از بزرگان توفیق خدمت به خانواده شهدا و جامعه ایثارگری به عنوان بهترین مخلوق های خدا را دارا بودند و هستند.
اوحدی با اشاره به دیدار خود از همسر شهید امینی و مادر شهیدان امینی  ادامه داد: امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تاکیدات بسیاری برای خدمت مسئولان  به خانواده شهدا داشته اند و ما نیز این امر را توفیق می دانیم و حضور حجت الاسلام شکری را در بنیاد قدر می دانیم و انشالله با همکاری این بزرگوار بتوانیم گامهای مهم تری در راستای خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران بر داریم .
رییس بنیاد شهید گفت: امروز اقتدار جمهوری اسلامی ایران با ایثارگری های خانواده شهدا و جانبازان و آزادگان و رزمندگان رقم خورده است.

مقام معظم رهبری ۱۶ آذر ماه طی حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری را به نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب کردند.
مرحوم حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی شهیدی پیش از شکری این مقام را در اختیار داشت. وی نهم آذر ماه دار فانی را وداع گفت.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

5 × 5 =