جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۸:۴۲:۰۰
دسته بندی: استان ها
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۹

اختصاص ۸۰ میلیارد تومان برای ادامه ساخت بیمارستان کازرون

معاون وزیر راه وشهرسازی در حاشیه نشست بررسی مشکلات این بیمارستان گفتگو با فرهنگ سار گفت : دراین سفر که با پیگیری نماینده مردم کازرون وکوهچنار انجام شد بر اساس بازدیدهایی که انجام شد ، تا پایان امسال ساخت فاز یک این بیمارستان شروع خواهد شد ، امروز با حضور پیمانکار و مشاور طرح عملیات مقاوم […]



معاون وزیر راه وشهرسازی در حاشیه نشست بررسی مشکلات این بیمارستان گفتگو با فرهنگ سار گفت : دراین سفر که با پیگیری نماینده مردم کازرون وکوهچنار انجام شد بر اساس بازدیدهایی که انجام شد ، تا پایان امسال ساخت فاز یک این بیمارستان شروع خواهد شد ، امروز با حضور پیمانکار و مشاور طرح عملیات مقاوم سازی بیمارستان ۲۱۷ تخت این شهرستان آغاز شد.

علی نبیان با بیان اینکه عتباری که برای شروع فاز اول اجرای بیمارستان ۲۱۷ تختخوابی کاررون اختصاص یافته ۸۰  میلیارد تومان است گفت: کار ساخت این بیمارستان از سر گرفته خواهد شد و پس ازاتمام فاز اول با بروز شدن اعتبارات میزان اعتبارلازم برای اتمام آن درنظرگرفته خواهد شد.

عملیات ساخت این بیمارستان درزمینی به مساحت۶ هکتار ازسال ۸۹ شروع شده بود و پس ازپیشرفت فیزیکی ۱۷ درصد کار متوقف شد.

همچنین درجلسه ای که با حضور فرماندار و جمعی ازمسولین استانی و مدیران شهرستان کازرون درمحل فرمانداری کازرون برگزارشد ، فرماندار کازرون به دغدغه های مردم این شهرستان نسبت به نیمه تمام ماندن پروژه کلان بیمارستان درشهرستان اشاره کردوگفت : متاسفانه در این حوزه کارهایی که درخور مردم کازرون باشد انجام نگرفته است.

علی مظفری در ادامه اظهار داشت :  ازجمله گلایه های مردم  این شهرستان احداث تونل محرم در جاده های مواصلاتی شهرستان کازرون  است که هرروز و هر هفته در اثر تصادفات جان عده ای از مردم گرفته می شود.

وی همچنین گفت : ادامه ساخت بیمارستانی که سالها است با ۱۷ درصد کار رهاشده است نیز از خواست های مردم است ، بسیاری از طرح های بیمارستانی در سایر شهرستان های فارس که  بعداز این طرح شروع شده و  آماده بهره برداری است اما این بیمارستان سالهاست به حال خود رها شده است .

  محمد رضا نکویی بخش رییس راه شهرسازی کازرون هم گفت : طبق استاندارد وزارت بهداشت برای شهرستان کازرون ۵۰۰ تخت بیمارستانی مصوب شده است ولی درحال حاضر تنها ۱۶۰ تخت در تنها بیمارستان کازرون فعال است.

وی اضافه کرد: بیمارستان کازرون متعلق به  بیماران شهرستان نیست و از سایر شهرستانها نیز در این بیمارستان مراجعه کننده پذیرش می شود و بیماران بستری می شوند

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

20 − 11 =