جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۱:۰۷
دسته بندی: استان ها
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۹:۴۹

توسعه فضای آموزشی در مناطق محروم در اولویت آموزش و پرورش است

به گزارش فرهنگ سار محسن حاجی میرزایی روز دوشنبه در نشست هماهنگی ساخت ۲۰۰  مدرسه با مشارکت نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور اظهارداشت: مدرسه کانون زندگی، نقطه تغییر و تحول در جامعه است و باید به آن توجه اساسی کرد. وی ادامه داد: هیچ کار عمرانی […]



به گزارش فرهنگ سار محسن حاجی میرزایی روز دوشنبه در نشست هماهنگی ساخت ۲۰۰  مدرسه با مشارکت نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور اظهارداشت: مدرسه کانون زندگی، نقطه تغییر و تحول در جامعه است و باید به آن توجه اساسی کرد.

وی ادامه داد: هیچ کار عمرانی و شرافتی بالاتر از مدرسه سازی نیست چرا که مدرسه انسان می سازد و این مبدا تغییرات اساسی در جامعه است.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: افرادی که برای آموزش در جامعه تلاش می کنند انقلابی ترین افراد هستند چرا که انقلاب حقیقی در جان و روح انسانها رخ می‌دهد.

وی تاکید کرد: دولت تدبیر و امید با توجه ویژه به مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان در سالهای اخیر به دنبال توسعه همه جانبه این استان است و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور نیز در این نشست گفت: سپاه پاسداران بر این اعتقاد است که برای رسیدن به امنیت پایدار در سیستان و بلوچستان توسعه عملی و فرهنگی همزمان باید انجام شود.

سردار محمد کرمی افزود: با توجه به تاکید امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی به علم آموزی؛ این قرارگاه ساخت ۲۰۰ مدرسه را در سراسر استان آغاز کرده تا در کمترین زمان ممکن با بهترین کیفیت این مدارس ساخته شود.

وی ابراز امیدواری کرد که با اقدامات انجام شده سپاه در حوزه فرهنگی شاهد توسعه همه جانبه سیستان و بلوچستان در آینده نزدیک باشیم.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

یک × پنج =