جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۱:۲۱:۱۳
دسته بندی: استان ها
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۰

۴۸۲ طرح تولیدی در استان بوشهر در دست ساخت است

به گزارش فرهنگ سار، مهدی صفوی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: از مجموع طرح های در دست ساخت ۲۴۳ طرح در مرحله واگذاری زمین، ۸۸ مورد در مرحله دیوار کشی، ۱۱۶ طرح در دست نصب سوله و ۳۵ طرح در مرحله نصب ماشین آلات قرار دارند. وی بیان کرد: همچنین از مجموع ۴۸۲ طرح‌ تولیدی […]



به گزارش فرهنگ سار، مهدی صفوی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: از مجموع طرح های در دست ساخت ۲۴۳ طرح در مرحله واگذاری زمین، ۸۸ مورد در مرحله دیوار کشی، ۱۱۶ طرح در دست نصب سوله و ۳۵ طرح در مرحله نصب ماشین آلات قرار دارند.

وی بیان کرد: همچنین از مجموع ۴۸۲ طرح‌ تولیدی نواحی و شهرک‌های صنعتی بوشهر ۲۹۶ طرح فعال و ۱۸۶ طرح غیر فعال هستند.

صفوی ادامه داد: در صورتی که متقاضیان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی زمین صنعتی دریافت و عملیات ساخت واحد صنعتی خود را آغاز نکنند پس از گذشت تاریخ تعهد در دفترچه قرارداد در چندین مرحله اخطار دریافت می‌کنند.

وی گفت: پس از این مراحل در صورتی که آنها مجدد اقدام به ساخت و ساز ساختمانی و نصب و راه‌اندازی خط تولید نکنند در صورت شروع نکردن کار اقدام به فسخ قرارداد و بازپس‌گیری زمین از آنها خواهد شد.

صفوی یادآورشد: سرمایه گذاری ۴۸۲ طرح در حال ساخت استان یکهزار و ۴۹۲ میلیارد ریال است که پیش بینی شده در صورت به بهره برداری رسیدن زمینه اشتغال بیش از یکهزار نفر فراهم شود.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

هفت + سیزده =