جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۰:۳۰:۱۴
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱

پیام فرمانده ناجا به مناسبت بازگشت شهدای خان طومان

به گزارش فرهنگ سار از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در این پیام نوشت: در آستانه رحلت جانسوز حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت سبط اکبر ایشان حضرت امام حسن مجتبی (ع) و حضرت علی بن موسی الرضا (ع) شاهد بازگشت پیکر پاک و مطهر مدافعان حرم زینبی به میهن اسلامی هستیم . وی افزود: رجعت […]



به گزارش فرهنگ سار از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در این پیام نوشت: در آستانه رحلت جانسوز حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت سبط اکبر ایشان حضرت امام حسن مجتبی (ع) و حضرت علی بن موسی الرضا (ع) شاهد بازگشت پیکر پاک و مطهر مدافعان حرم زینبی به میهن اسلامی هستیم .

وی افزود: رجعت باشکوه و پرافتخار فرزندان قهرمان و غیور این سرزمین  پس از چهار سال دوری از وطن، گواه ایثار، غیرت، از خودگذشتگی، جانفشانی و دلاورمردی کسانی است که عاشقانه و مخلصانه به دفاع از حریم پاک اهل بیت پرداختند و آنان چه زیبا درس ایثار و از خودگذشتگی را از امام شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و سفیران جاودانگی انقلاب حسینی؛ حضرت امام سجاد(ع) و خانم حضرت زینب(ع) آموختند.

فرمانده نیروی انتظامی در این پیام تاکید کرد: تاریح این مرز و بوم همواره خود را مدیون شجاعت، دلیری، استقامت، صبوری، ایثار مردان راستیتی می داند که در هر برهه از زمان چه در دوران دفاع مقدس، عرصه نظم و امنیت و نیز حفظ حریم ولایت و امامت از با ارزشترین داشته خود که همانا جان است، بی هیچ چشمداشتی گذشتند و با خون خود درخت تنومند اسلام و انقلاب را آبیاری کردند.

«شهادت و بازگشت این بزرگ‌مردان عرصه جهاد فی سبیل الله «مجید سلمانیان»، «محمود رادمهر»، «محمد بلباسی»، «رضا حاجی‌زاده»، «علی عابدینی»، «حسن رجایی‌فر»، «زکریا شیری» و «مهدی نظری» را به حضرت، ولی عصر عجل‌الله‌فرجه، رهبر معظم انقلاب و خانواده‌های این عزیزان تهنیت عرض می کنم».

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

10 − 9 =