جمعه, ۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۱:۲۰:۰۰
دسته بندی: فرهنگی
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۹

نخستین جشنواره هنری«بازگشت» آذرماه امسال آلمان برگزار می‌شود

به گزارش عصر دوشنبه گروه فرهنگی، مدیر و برگزار کننده‌ این رویداد هنری و فرهنگی ضمن بیان اینکه شعار این جشنواره «هنر بدون مرز» است؛ گفت: کلمه «بازگشت» در راستای هدف این جشنواره نام گزاری شده  و بر روابط بشری، همزیستی مسالمت آمیز انسان و طبیعت و همچنین میراثی که  از خود برای آیندگان برجای […]



به گزارش عصر دوشنبه گروه فرهنگی، مدیر و برگزار کننده‌ این رویداد هنری و فرهنگی ضمن بیان اینکه شعار این جشنواره «هنر بدون مرز» است؛ گفت: کلمه «بازگشت» در راستای هدف این جشنواره نام گزاری شده  و بر روابط بشری، همزیستی مسالمت آمیز انسان و طبیعت و همچنین میراثی که  از خود برای آیندگان برجای می‌گذارد؛ تاکید دارد.
مهسا نژادفلاح با تاکید براینکه با جستار در تاریخ و میراث گذشتگان می‌توان با نگاهی نو و یاری هنرمندان دریچه ای را رو به بهتر زیستن در این جهان بحران زده پیش روی انسان بگشاییم با طرح  این پرسش که میراث ما برای آیندگان چیست؟ برآن شدیم گامی مفید برای احیای هنر و فرهنگ کهن برداریم زیرا با احیای هنر و فرهنگ کهن  نه تنها می‌توانیم آن را برای  نسل آینده حفظ کنیم بلکه با تامل و تعقل از آن وام  گرفته و آگاه بمانیم. این جشنواره به جای طرح موضوع، هر سال نسبت به چالش‌های جهانی سوالی را مطرح می‌کند که هنرمندان نسبت به تفکر خود با آثارشان به آن پاسخ خواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: هنرمندان می‌توانند آثار خود را ازبیست وهفتم اردیبهشت تا  دهم تیرماه از طریق وب سایت جشنواره یا فیلم فری وی ارسال کنند.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

7 + دو =