جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۴:۲۰:۱۲
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳

مکتب حاج قاسم جهانی شده است

به گزارش فرهنگ سار از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد رضا مقیمی روز یکشنبه در جلسه هم اندیشی با عنوان انتظام و امنیت، مکتب شهید سلیمانی و گام دوم انقلاب اسلامی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره سردار دلها،  ولایت پذیری را ویژگی بارز حاج قاسم  معرفی کرد و افزود: فهم و درک بالا از ولایت باعث ذوب شدن وی در ولایت و […]



به گزارش فرهنگ سار از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد رضا مقیمی روز یکشنبه در جلسه هم اندیشی با عنوان انتظام و امنیت، مکتب شهید سلیمانی و گام دوم انقلاب اسلامی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره سردار دلها،  ولایت پذیری را ویژگی بارز حاج قاسم  معرفی کرد و افزود: فهم و درک بالا از ولایت باعث ذوب شدن وی در ولایت و رهبری شد، چرا که می دانست آنچه را که ولایت می گوید حجت است نه تنها تدابیر بلکه به منویات رهبری عظیم شان انقلاب هم به درستی عمل می کرد.

وی ادامه داد: باید اول مکتب اسلام را بشناسیم و سپس مکتب سید الشهدا و مکتب امام(ره)، که با شناخت این مکتب، مکتب حاج قاسم شناخته می شود. باید مکتب شهید سلیمانی الگوی مدیران جهادی قرار گیرد و برای تبیین آن کار دقیق علمی نیاز است؛ به همین منظور برای تبیین مکتب حاج قاسم باید اول شخصیت حاج قاسم را شناخت و باید حقیقت ها را بیان کرد، باید گفت حاج قاسم خدا ترس، فرماندهی شجاع، مردمی، فردی عملیاتی و اهل عمل بود، پشت میز نشین نبود. او یک فرد مردمی بود و با استفاده از منویات رهبر انقلاب درقلب مردم نفوذ کرد،نه وعده ای می داد و نه حرف میزد بلکه فقط عمل می کرد.

رئیس پلیس امینت اقتصادی ناجا اضافه کرد: سردار سلیمانی در طول حیات با عزت و عظمت خویش به خوبی به آن چه که تکلیفش بود عمل کرد، کوتاه نیامد، هیچ وقت از گذشته اش پشیمان نشد و در نهایت همان طور که آرزو داشت به دست پست ترین و شقی ترین افراد به همرزمان شهیدش پیوست و الگویی جهانی شد.

 سردار مقیمی گفت: ما نیز  باید با بهره گیری از مکتب سردار سلیمانی و با الگو قراردادن ایشان سعی کنیم در حوزه های اقتصادی و مبارزه توأمان با مفاسد اقتصادی که یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری است،د ضمن حفظ قدرت و اقتدار خود در پیش برد اهداف کلان امنیت اقتصادی کشور گام برداریم.

انتهای خبر // پایگاه خبری پلیس ایران

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

1 × پنج =