جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۷:۱۱
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۳

استاندار خراسان جنوبی با خانواده شهید رضوی دیدار کرد

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، حمید ملانوری با همراهی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی در منزل شهید رضوی حضور یافت.  شهید سید علی رضوی سال ۱۳۶۸ در روستای سیدان از توابع شهرستان درمیان متولد شد و سال گذشته در چنین روزی به فیض شهادت نائل […]



به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، حمید ملانوری با همراهی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی در منزل شهید رضوی حضور یافت. 

شهید سید علی رضوی سال ۱۳۶۸ در روستای سیدان از توابع شهرستان درمیان متولد شد و سال گذشته در چنین روزی به فیض شهادت نائل آمد.

این شهید بزرگوار حین آموزش رزمی در ارتفاعات قنادان که به منظور ارتقای توان رزم یگان و همچنین در راستای ماموریت واگذار شده در شرق کشور صورت گرفت، هنگام مهمات گذاری آرپی جی ۷، بر اثر آتش عقبه و موج انفجار، پای راستش از ناحیه ران قطع شد و بعد از انتقال به بیمارستان به علت خونریزی زیاد و شدت جراحات به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پیکر پاک این شهید پس از تشییع باشکوه بر دوش امت شهیدپرور بیرجند برای خاکسپاری به زادگاهش روستای سیدان منتقل و پس از تشییع در مزار شهدای روستا به خاک سپرده شد.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

13 − هشت =