شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۶:۱۱:۰۰
دسته بندی: فرهنگی
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹

فیلم کوتاه کهگیلویه و بویراحمد راهی بخش مسابقه جشنواره ملی شد 

محمدعلی پیرسبزی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ سار اظهار داشت: این فیلم کوتاه ساخته حسین حسنی اژدری بوده و تهیه کنندگی آن نیز بر عهده رضا دانش پژوه است.  وی افزود: فیلم کوتاه «دوردست نزدیک» به عنوان نماینده کهگیلویه و بویراحمد در بخش مسابقه این جشنواره ملی حضور داشته و با دیگر […]



محمدعلی پیرسبزی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ سار اظهار داشت: این فیلم کوتاه ساخته حسین حسنی اژدری بوده و تهیه کنندگی آن نیز بر عهده رضا دانش پژوه است. 

وی افزود: فیلم کوتاه «دوردست نزدیک» به عنوان نماینده کهگیلویه و بویراحمد در بخش مسابقه این جشنواره ملی حضور داشته و با دیگر آثار رقابت می کند. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این فیلم کوتاه در مؤسسه فیلمسازی نگارفیلم دنا و زیرنظر اداره کل ارشاد استان تولید شده است. 

پیرسبزی عنوان کرد: یک هزار و ۲ فیلم کوتاه از سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره ملی ارسال شد و «دوردست نزدیک» نیز از کهگیلویه و بویراحمد با انتخاب هیأت داوران مجوز حضور در بخش مسابقه آن را کسب کرد. 

وی ابراز داشت: چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی نیمه اول اسفندماه ۱۳۹۹ در شهر گرگان مرکز استان گلستان برگزار خواهد شد.  

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

12 + 18 =