جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۷:۳۲:۵۲
دسته بندی: استان ها
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۹

عضو مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم: هتاکان ۲۲ بهمن، انقلابی نیستند

حجت الاسلام والسلمین محمود صلواتی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگ سار افزود:  انسان دین دار  می داند که اهانت به دیگران، هتک حرمت، شکستن وحدت ملت در این شرایط، خلاف اسلام و مصلحت نظام است. وی گفت: به عنوان کسی که قبل از انقلاب به حبس ابد محکوم شده و سختی های […]



حجت الاسلام والسلمین محمود صلواتی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگ سار افزود:  انسان دین دار  می داند که اهانت به دیگران، هتک حرمت، شکستن وحدت ملت در این شرایط، خلاف اسلام و مصلحت نظام است.

وی گفت: به عنوان کسی که قبل از انقلاب به حبس ابد محکوم شده و سختی های زیادی را متحمل شدم و بسیاری از دوستانم نیز خالصانه جان خود را در راه انقلاب و آرمان های آن در کف اخلاص گذاشته و تقدیم کردند، و بعد از انقلاب نیز در صحنه های مختلف تلاش و فعالیت داشتم، اعلام می دارم، شعارهای وحدت شکن و هنجارشکن این افراد در حاشیه راهپیمایی  روز ۲۲ بهمن، خلاف آرمان های انقلاب و خواسته های شهدا و وحدت  ملی ایران می باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه  از حادثه ای که در حاشیه راهپیمایی ۲۲  بهمن توسط عده ای خودسر انجام شده بسیار متعجب و متاثرشدم، گفت: ۲۲ بهمن نماد وحدت ملی است به گونه ای که در جریان انقلاب همه اقشار اعم از چپ و راست، مارکسیست و کمونیست، مسلمان و غیرمسلمان، باحجاب و بی حجاب و…حضور داشتند و این انقلاب با وحدت کلمه به پیروزی رسید، ولی این افراد وحدت ملت را به هم می زنند.

صلواتی بیان داشت: این حرکات و اقدامات، سازماندهی شده و برنامه ریزی شده است، از دستگاه قضایی انتظار است که  جلوی این کارهای زشت و خلاف وحدت را گرفته و افراد پشت صحنه و عاملان اصلی را به مردم معرفی کند.

عضو مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم ادامه داد: این اقدامات جدا از خدشه دار کردن وحدت ملت و هتک حرکت مسولان ارشد نظام، دشمنان را نیز به طمع می اندازد و متاسفانه یک سنت زشت و غلطی را در کشور پایه گذاری خواهند کرد.

صلواتی بیان داشت: این افراد به خود اجازه می دهند علیه شخصی شعار می دهند که با رای ۲۴ میلیونی مردم در انتخابات پیروز و رهبر معظم انقلاب نیز حکم وی را تنفیض کرده و در سخت ترین دوره تحریم و تهدید و فشار دشمنان، کشور را اداره می کند.

وی گفت: ما نمی توانیم از یک طرف دم از ولایتمداری، پیروی از آرمان های امام و رهبری، شهدا و شخصیت هایی مانند سردار قاسم سلیمانی بزنیم و از سوی دیگر خلاف خواسته ها و ارزش های آنها حرکت کنیم.

مدرس حوزه علمیه قم تاکید کرد: این حرکات خودسرانه مورد پذیرش هیچ انسان عاقل و علاقمند به نظام و انقلاب نیست و عاملان و کسانی که پشت صحنه سازماندهی این حرکت زشت و ناپسند بودند باید هر جه زودتر عذرخواهی و جبران کنند و بدانند اقدامات آنها خلاف انقلابی گری و مصلحت نظام و انقلاب است و دستگاه قضایی نیز باید برخورد کند.

در روز ۲۲ بهمن که روز ملی ایران است، عده ای موتورسوار در اصفهان شعارهایی تند علیه رییس جمهور دادند و به دکتر حسن روحانی اهانت کردند. انتشار تصویر این اقدام واکنش هایی را در چهره های شاخص هر دو جناح اصلی سیاسی ایران در پی داشت. /

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

2 × 3 =