جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۶:۰۱:۴۰
دسته بندی: استان ها
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳

صنعت نفت – پرسپولیس تفکر مربیان هجومی

به گزارش فرهنگ سار در آخرین بازی هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر، شاگردان سید سیروس پورموسوی میهمان پرسولیس تهران هستند. زردپوشان آبادانی پس از کسب پیروزی مقابل پیکان تهران امیدوار هستند با پیروزی مقابل شاگردان یحیی گل محمدی امتیاز خود را به عدد ۶ برسانند. پورموسوی تیمش را مقابل حریفی خواهد دید که سودای قهرمانی در آسیا و پنجمین […]



به گزارش فرهنگ سار در آخرین بازی هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر، شاگردان سید سیروس پورموسوی میهمان پرسولیس تهران هستند. زردپوشان آبادانی پس از کسب پیروزی مقابل پیکان تهران امیدوار هستند با پیروزی مقابل شاگردان یحیی گل محمدی امتیاز خود را به عدد ۶ برسانند.

پورموسوی تیمش را مقابل حریفی خواهد دید که سودای قهرمانی در آسیا و پنجمین قهرمانی لیگ برتر را دارد و از انگیزه بازیکنان میزبان خود آگاهی کامل دارد.

پرسپولیسی‌ها که بر خلاف تیم صنعت نفت لیگ را با تساوی آغاز کردند و نتوانستند از پس سایپا برآیند حالا هدفشان برابر برزیلی‌های فوتبال ایران کسب سه امتیاز است تا اختلافش با رقیبان زیاد نشود.

تیم صنعت نفت که در بازی گذشته خود به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالات نتوانسته بود از بازیکنان جدیدش استفاده کند با تکیه بر انگیزه بازیکنان جوانش سه امتیاز مهم بدست آورد و حالا با انگیزه مضاعفی به مصاف پرسپولیسی خواهد رفت که تشنه کسب نخستین پیروزی فصل خود است.

یحیی گل محمدی که با آمدنش به پرسپولیس اقدام به جذب بازیکنان بزرگ و با کیفیتی کرد به خوبی از تیم صنعت نفت شناخت دارد و برای شکست دادن این تیم به تجربه بازیکنان خود چشم بسته است.

اما نفتی‌ها که بر خلاف پرسپولیس نتوانستد در بازار نقل و انتقالات عملکرد قابل توجهی داشته باشند بیشتر امید به درخشش بازیکنان جوان خود دارند هر چند هواداران این تیم انتظار تکرار نتایج خوب فصل گذشته را از برزیلی‌های ایرانی خواهند داشت.

محمد طیبی، علی عبداله‌زاده، محمد زبیدی، علی آل‌کثیر، رضا خالقی‌فر و حسن بیت‌سعید در کنار بازیکنان جوان بومی آبادان امسال برای هر حریفی خطرناک خواهند بود هر چند در آبادان امید زیادی به تکرار نتایج فصل گذشته این تیم نمی‌رود.

پورموسوی مربی نام آشنا و جوانگرای فوتبال ایران در صنعت نفت، دل به درخشش بازیکنان بومی و جوان خوزستانی دارد؛ این مربی صاحب سبک در صنعت نفت میل به جوانگرایی و آینده‌نگری داشته و مدیریت باشگاه نیز با فراهم کردن شرایط، گام به سوی خواسته‌های مربی خود برداشتند.

اما صنعت ‌نفت با چهره‌ای کاملا دگرگون نسبت به بازی قبلی خود برابر پرسپولیس به میدان خواهد رفت و در این دیدار پورموسوی می‌تواند از ترکیب دلخواه خود استفاده کند تا رقیب سرخپوش خود را تسلیم کند.

این دیدار تقابل ۲ مربی با تفکر و جوانی است که در فوتبال ایران صاحب سبک هستند. پورموسوی که با هدف جوانگرایی هدایت تیم صنعت نفت را بر عهده گرفت باید برابر تکفرات هجومی گل‌محمدی مقابله کند تا با دست پر به آبادان بازگردد.

نبرد تکفرات سرمربیان جوان صنعت نفت و پرسپولیس شور و هیجان خاصی به این دیدار خواهد داد و باید دید کدام تفکر و با چه داشته‌هایی پیروز یکی از حساس ترین بازی‌های هفته دوم مسابقات لیگ برتر خواهد بود.

پرسپولیس که با محروم شدن آل‌کثیر حالا به حرکات تکنیکی عبدی دلخوش کرده است، اما عبدی در این دیدار روز سختی برابر محمد طیبی مدافع با تجربه صنعت نفت خواهد داشت همانطور که خالقی‌فر برای باز کردن دروازه پرسپولیس روز سختی برابر سید جلال حسینی دارد.

نبرد اصلی این دیدار را می‌توان در خط میانی جستجو کرد جایی که طالب ریکانی و حکیم نصاری باید با بشار رسن و نوراللهی مصاف دهند، تقابل این چهار بازیکن تعیین کننده تیم پیروز میدان خواهد بود.

غیبت علی عبداله‌زاده در خط دفاعی صنعت نفت خبر خوبی برای پرسپولیس خواهد بود هر چند محرومیت کمال کامی‌یابینا خیال مهاجمان و هافبک‌های صنعت نفت را راحت‌تر کرده است.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص این دیدار به خبرنگار فرهنگ سار گفت: بازی سختی پیش‌روی ماست ولی برای کسب امتیاز در این دیدار امید زیای داریم.

سید سیروس پورموسوی بیان کرد: با تیمی بازی داریم که بازیکنان بزرگی در تمامی خطوط خود دارد و یکی از امیدهای کسب عنوان قهرمانی است ولی ما نیز دست و پا بسته نیستیم.

وی افزود: شناخت کافی از حریف قدرتمند خود داریم و اگر بازیکنان موارد تمرین شده را در بازی پیاده کنند کسب امتیاز در این دیدار غیرممکن نیست.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان روز شنبه اول آذر از هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال ، میهمان پرسپولیس تهران است.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

14 − 14 =