جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۲:۲۱:۵۶
دسته بندی: استان ها
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷

مراجعه ۵۶۸ البرزی به بیمارستان‌های البرز/۸۱ نفر دیگر بستری شدند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز طی ۲۴ ساعت گذشته ۷ البرز جان خود را از دست داد، گفت: از روز گذشته تا کنون ۵۶۸ البرز مشکوک به کرونا به بیمارستان‌های استان مراجعه کردند و ۸۱ نفر دیگر بستری شدند.



به گزارش فرهنگ سار از کرج، حسین کریم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز در جمع خبرنگاران از آخرین آمار ابتلا به کرونا در استان البرز گفت و افزود: طی ۲۴ ساعد گذشته ۸۱ بیمار دیگر در بیمارستان‌های استان بستری شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد: با این تفاسیر از ابتدای شیوع کرونا ویروس در استان البرز تا به امروز ۱۳ هزار و ۱۴۴ نفر در بیمارستان‌های استان بستری شدند که از این تعداد ۱۱ هزار و ۳۵۸ نفر به صورت قطعی مبتلا به بیماری بودند.

دکتر کریم یادآور شد: در حال حاضر ۵۴۷ نفر قطعی، مشکوک و محتمل به بیماری کرونا در بیمارستان‌های البرز بستری هستند که از این تعداد ۲۱۵ نفر به صورت قطعی مبتلا هستند.

به گفته وی در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۵۶۸ نفر به مراکز درمانی و بهداشتی  استان با علائم مشکوک مراجعه کرده اند که ۸۱مورد در بیمارستان‌ها بستری شده اند.

این مقام مسؤول تعداد جانباختگان کرونا در البرز هفت نفر برشمرد و تصریح کرد: تا کنون ۷۷۷ البرزی در اثر ابتلا به ویروس منحوس کرونا جان خود را از دست دادند.

وی به روند رسیدن به سلامت پس از این بیماری اشاره کرد و یادآور شد:  از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۱ هزار و ۸۰۶ نفر  از مراکز درمانی ترخیص و خوشبختانه  طی ۲۴ ساعت گذشته  ۷۶  نفر از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

انتهای پیام/ج/ی


منبع: فارس

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

نه − نه =