جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۱:۰۴:۰۱
دسته بندی: استان ها
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۰

سهام‌داران عدالت بوشهری فردا در انتخابات اقتصادی استان شرکت کنند

رسول زارعی روز جمعه در گفت وگو با فرهنگ سار، اعلام کرد:  بیش از شصت نفر برای عضویت در هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان بوشهر با نماد وسبوشهر ثبت نام کردند که پس از احراز صلاحیت‌های حرفه‌ای (تخصصی) و عمومی بعنوان نامزد قطعی تعیین شده و مورد قضاوت اعضای سهامدار این شرکت […]



رسول زارعی روز جمعه در گفت وگو با فرهنگ سار، اعلام کرد:  بیش از شصت نفر برای عضویت در هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان بوشهر با نماد وسبوشهر ثبت نام کردند که پس از احراز صلاحیت‌های حرفه‌ای (تخصصی) و عمومی بعنوان نامزد قطعی تعیین شده و مورد قضاوت اعضای سهامدار این شرکت برای انتخاب قرار می‌گیرند.

وی افزود: این انتخابات در  نوبت اول در روز شنبه به تاریخ ۱۴۰۰/۲/۱۸ ساعت ۱۰ صبح بصورت الکترونیکی در تارنمای  dima.csdiran.ir برگزار و تعداد ۵ عضو اصلی و  ۲ عضو علی البدل هیات مدیره انتخاب می‌شوند تا بزرگترین و توانمندترین شرکت به لحاظ سرمایه و اختیارات مالی در استان، فعالیت خود را آغاز کنند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر گفت: هیات مدیره منتخب مجمع و سپس مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت بوشهر به نیابت از اعضای خود یا سهامداران سهام عدالت که روش غیر مستقیم را در مدیریت سهام خود انتخاب کرده‌اند امور شرکت و مدیریت سهام بیش از ۳۷۳ هزار نفر از اعضای خود را در استان بر عهده می گیرند.

 زارعی اظهار کرد: بدون تردید این شرکت با سرمایه مردمی بیش از ۴۸ هزار میلیارد ریال علاوه بر ایجاد ارزش افزوده و سود برای اعضای خود، نقش  کلیدی را در توسعه اقتصادی استان، تولید و ایجاد فرصت‌های جدید شغلی را فراهم می‌کند.

وی تاکید کرد: بنابراین حضور اعضا و سهامدارانی که  دارای روش غیر مستقیم بوده، مشروط به ثبت نام در سامانه سجام و احراز هویت که برای آنها پیامک نیز ارسال می‌شود در مجمع و انتخاب الکترونیکی و مجازی اعضای هیات مدیره شرکت کنند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر بیان کرد: در صورتی‌که تعداد شرکت کنندگان کمتر از ۵۰ درصد به اضافه یک نفر از سهامداران شرکت باشد،  این انتخابات به نوبت دوم کشیده می‌شود که در این صورت  تاریخ و بازه زمانی تشکیل مجمع به روش الکترونیکی نوبت دوم در آینده اعلام می‌شود.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

یازده + 9 =