جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۵:۳۸:۴۱
دسته بندی: استان ها
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۹:۴۹

ربیعی: دولت برای رفع مشکلات جامعه تمام تلاش خود را می‌کند

به گزارش فرهنگ سار علی ربیعی روز سه‌شنبه در نشست مشترک شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی و شورای اطلاع رسانی  سیستان و بلوچستان اظهارداشت:وضعیت کنونی دولت بنا بر فشارهای همه جانبه و بی سابقه آمریکا بسیار متفاوت است و باید این دولت را دولت زیرساخت ساز و مقاومت نامید. سخنگوی دولت گفت: گرچه در زمان […]



به گزارش فرهنگ سار علی ربیعی روز سه‌شنبه در نشست مشترک شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی و شورای اطلاع رسانی  سیستان و بلوچستان اظهارداشت:وضعیت کنونی دولت بنا بر فشارهای همه جانبه و بی سابقه آمریکا بسیار متفاوت است و باید این دولت را دولت زیرساخت ساز و مقاومت نامید.

سخنگوی دولت گفت: گرچه در زمان دفاع مقدس درگیر جنگ برای تمامیت ارضی بوده‌ایم هم‌اینک کشور دچار جنگ برای تمامیت ذهنی است.
وی بیان کرد: به منظور همراهی و آگاهی مردم از شرایط فشارها و جنگ روانی دشمن باید در طرح آمایش سیاستگذاری برای جلوگیری از واگرایی مردم ایجاد شود.

ربیعی اظهارداشت: هم‌اینک دشمن تنها از طریق خبر علیه ایران فعالیت نمی‌کند بلکه از طریق فیلم، مستند و میز گرد دست به فعالیت‌های گسترده‌ای زده است.
وی تصریح کرد: از پایان سال ۹۲ تا اوایل ۹۷ این دولت ۴.۵ درصد رشد اقتصادی و حدود ۱۰ درصد تورم داشته و با این وجود توانست قیمت ارز را ثابت نگه دارد و برای جذب سرمایه کشور را آماده کرد.
سخنگوی دولت گفت: برای بیش‌از ۴۶۰ هزار نفر در این سال‌ها از سوس دولت تدبیر و امید ایجاد اشتغال شده است.
وی ادامه داد: دولت یازدهم و دوازدهم توانسته با وجود تمام مشکلات توازن و تعادل را برقرار کند.
ربیعی اظهارداشت: آنچه در سازمان ملل رخ می‌دهد پیروزی بزرگی محسوب می‌شود به طوریکه حتی کوچکترین کشورها در شورای امنیت از آمریکا حمایت نکردند.
وی بیان کرد: امسال ۹ میلیون دلار برای تامین کالاهای اساسی کشور در نظر گرفته شده است.

به گزارش فرهنگ سار علی ربیعی شامگاه دوشنبه به منظور دیدار و گفت‌وگو با اقشار مختلف مردم و بازدید از چندین طرح اجتماعی، آموزشی و تولیدی وارد زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان شد.

تجلیل از خانواده معظم شهدا در دومین روز از هفته دفاع مقدس، برگزاری جلسه شورای اطلاع‌رسانی، نشست خبری با اصحاب رسانه،دیدار با احزاب و فعالان اجتماعی سیستان‌وبلوچستان و افتتاح و بازدید از چندین طرح اجتماعی از مهمترین برنامه‌های دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری در این سفر یک‌روزه است.

غبار روبی از مزار شهدا، بازدید پایگاه اجتماعی ستایشگران، مرکز توانبخشی صنایع نخاعی، مجتمع آموزشی – تولیدی زینب کبری(س)، کارخانه تولید لباس و همچنین افتتاح کارخانه‌های تولید آب آشامیدنی و دستمال کاغذی در شهرک صنعتی میرجاوه از دیگر برنامه‌های ربیعی در زاهدان است.

در حال تکمیل شدن است

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

2 + 15 =