جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۱:۴۹:۰۷
دسته بندی: استان ها
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۹

قم توانایی درمان کامل سرطان را دارد

 ایرج حریرچی روز پنجشنبه در آیین افتتاح مرکز فوق تخصصی رادیولوژی و انکولوژی قم اظهار داشت: این مرکز درمان سرطان که متشکل از ۲ دستگاه رادیوتراپی است و پیش از این نیز امکانات شیمی درمانی اینجا بود بسیار پیشرفته است، به گونه ای که یکی از دستگاه ها در کشور کم نظیر است و در […]



 ایرج حریرچی روز پنجشنبه در آیین افتتاح مرکز فوق تخصصی رادیولوژی و انکولوژی قم اظهار داشت: این مرکز درمان سرطان که متشکل از ۲ دستگاه رادیوتراپی است و پیش از این نیز امکانات شیمی درمانی اینجا بود بسیار پیشرفته است، به گونه ای که یکی از دستگاه ها در کشور کم نظیر است و در تهران هم کمیاب می‌باشد.

وی  ادامه داد: امیدواریم با پتانسیل و توانمندی‌هایی که در دانشگاه علوم پزشکی قم وجود دارد درمان کامل بیماران سرطانی در این شهر انجام شود.

معاون وزیر بهداشت افزود: انجام رادیوتراپی و شیمی درمانی در این مرکز دولتی رایگان است و این مرکز متصل به بیمارستان شهید بهشتی است و امیدواریم هیچ قمی به دلیل ابتلا به سرطان و مشکل‌های درمانی به تهران اعزام نشود.

 همزمان با میلاد با سعادت حضرت عباس (ع) طی آیینی با حضور ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین مسئولان استانی و نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی مرکز رادیوتراپی و آنکولوژی قم به بهره برداری رسید.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

20 − 11 =