جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۹:۴۷:۰۸
دسته بندی: استان ها
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۹

بررسی مشکلات زیرساختی حوزه ارتباطات کرمان در گفت و گوی وزیر و استاندار

به گزارش فرهنگ سار، استاندار کرمان روز شنبه با اشاره به تماس تلفنی با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: مقرر شد برنامه عملیاتی به منظور رفع مشکلات مردم استان کرمان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات تدوین شود. علی زینی وند در این تماس تلفنی با اشاره به دسترسی نداشتن حداقل ۹۰ هزار دانش‌آموز استان کرمان به شبکه […]



به گزارش فرهنگ سار، استاندار کرمان روز شنبه با اشاره به تماس تلفنی با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: مقرر شد برنامه عملیاتی به منظور رفع مشکلات مردم استان کرمان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات تدوین شود.

علی زینی وند در این تماس تلفنی با اشاره به دسترسی نداشتن حداقل ۹۰ هزار دانش‌آموز استان کرمان به شبکه شاد، خواستار تدوین برنامه عملیاتی برای رفع مشکلات مردم استان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات بویژه در مناطق روستایی و در نقاط مختلف جاده ها و خطوط مواصلاتی  شد. 

وی اظهار داشت: در صحبت با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مقرر شد تا تمام نقاط کور استان کرمان از نظر آنتن‌دهی تلفن همراه و اینترنت شناسایی شوند.

زینی‌وند همچنین از پیگیری نمایندگان استان کرمان در خصوص مطالبات مردم در این زمینه و انتقال آنها به وزارت فناوری اطلاعات قدردانی کرد و بیان داشت: علاوه بر حوزه آموزشی، شغل عده‌ای از مردم به زیرساخت ارتباطات مرتبط است و در دوران کرونا این ارتباط و وابستگی بیشتر شده است.
 براساس پیگیری‌های صورت گرفته مدیران این استان در حوزه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، امروز و فردا ( ۲۱ و ۲۲ دی ماه) احصا، بررسی و برآورد دقیق مشکلات این بخش در سطح استان را در وزارت متبوع انجام خواهند داد و روز دوشنبه ۲۳ دی ماه نشست جمع‌بندی و تصمیم‌گیری با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، استاندار کرمان و تعدادی از نمایندگان در محل دفتر آقای آذری جهرمی برگزار می‌شود. 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز بزودی و با هدف بررسی زیرساخت‌های حوزه ارتباطات به استان کرمان سفر خواهد کرد. 

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

4 × دو =