جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۴:۳۸
دسته بندی: استان ها
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰:۲۶

توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مرحله چهارم کمک مومنانه در البرز

فرمانده سپاه امام حسن (ع) استان البرز با بیان اینکه طرح کمک مومنانه طی سه مرحله اجرایی شده است، افزود: در مرحله چهارم ۳۵ هزار بسته معیشتی آماده توزیع میان نیازمندان است.



به گزارش فرهنگ سار از کرج، سید یوسف مولایی، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع ) استان البرز، عصر امروز در برگزاری چهارمین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی و کمک مومنانه که بعدازظهر امروز در ورزشگاه انقلاب برگزار شد گفت: ۳۵ هزار بسته کمک مومنانه همزمان با چهارمین مرحله کمک مومنانه در البرز توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در ادامه با اشاره به اینکه در زمان شیوع کرونا قشر نیازمند از این بسته‌های حمایتی بهره مند شدند، یادآور شد: رزمایش کمک مومنانه در سه مرحله برگزار شد و در زمان دهه ولایت عید قربان تا غدیر، دهه اول ماه محرم و دهه آخر ماه صفر توزیع شد.

این مقام مسؤول با اشاره به کمک دستگا‌های دولتی خاطر نشان کرد: سپاه و بسیج به عنوان بازوی عملیاتی در اجرای این رزمایش هستند و گروه‌های مردمی، کمیته امداد، خیرین، بسیج، سپاه، ستاد اجرایی فرمان امام، بهزیستی، هیأت رزمندگان، آستان قدس رضوی، شهرداری‌ها و گروه‌های جهادی صاحب الامر نورالشهدا در این امر سهیم بودند.

وی با اشاره به دستور ولایت در خصوص بسیج شدن تمامی ارگان‌ها جهت انجام رزمایش مواسات و کمک مومنانه و همدلی تصریح کرد: این رزمایش را به صورت بسیجی وار و با نگاه ویژه به غدیر و ولایت در محوریت ماکت کعبه که در اینجا ایجاد شده، به سرانجام می رسانیم.

سردار مولایی در پایان تاکید کرد: این بسته‌ها متنوع هستند و هرکدام دارای آرمی از یکی از ارگان‌های دولتی می باشند که با رمز یاعلی مدد توزیع می‌شوند.

انتهای پیام/ج/ی


منبع: فارس

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

نوزده + 5 =