جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۳:۰۷:۲۸
دسته بندی: استان ها
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷

توزیع ۱۳۸۹ بسته معیشتی توسط گروه جهادی آتش به اختیار لامرد و مُهر

۱۳۸۹ بسته معیشتی به نیابت از شهدا ، توسط گروه جهادی آتش به اختیار لامرد و مُهر در عید سعید غدیر توزیع می‌شود.



مسئول گروه جهادی آتش به اختیار لامرد و مُهر در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس شهرستانهای فرهنگ سار از لامرد، اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر و به نیابت از شهدا، ۱۳۸۹ بسته معیشتی در میان نیازمندان این دو شهرستان توزیع می‌شود.

داود محمدی افزود: این بسته‌های معیشتی در عید غدیر همراه با عکس و وصیت‌نامه شهدا، در میان نیازمندان لامرد و مُهر توزیع خواهد شد که در این طرح بزرگ، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان و آحاد مردم دو شهرستان، به نیابت از شهدا تاکنون ۵۵ میلیون تومان مشارکت داشته‌اند.

 وی بیان کرد: مرحله بعدی کار گروه جهادی آتش به اختیار لامرد و مُهر، فراخوان تهیه نوشت‌افزار انجام است و اقلام جمع‌آوری شده به دست دانش آموزان نیازمند دو شهرستان خواهد رسید.

مسئول گروه جهادی آتش به اختیار لامرد و مُهر در خصوص فراخوان‌ ماه محرم این گروه جهادی نیز بیان داشت: در روز شهادت حضرت قاسم و حضرت علی‌اکبر، گروه جهادی آتش به اختیار در فراخوانی با مشارکت آحاد مردم عزیز، طرح آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد را اجرا می‌کند تا این  عزیزان به آغوش گرم خانواده بازگردند.

محمدی در خصوص تهیه کپسول‌های اکسیژن برای بیماران کرونایی توسط گروه جهادی آتش به اختیار لامرد و مُهر، خاطرنشان کرد: عصر امروز ۸۰ کپسول اکسیژن که به مشارکت‌های مردمی و خیرین و خانواده‌های معظم شهدا برای بیماران کرونایی تهیه‌شده است تحویل بیمارستان لامرد داده می‌شود.

انتهای پیام/ س/و


منبع: فارس

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

سه × 4 =