جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۵:۵۰:۳۵
دسته بندی: استان ها
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶

آغاز مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی در ورامین/ ۲۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ورامین گفت: در مرحله دوم کمک‌های مؤمنانه تعداد ۲۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان توزیع می‌شود که این تعداد با کمک‌های مردمی افزایش پیدا خواهد کرد.



به گزارش فرهنگ سار از ورامین، سرگرد سعید تاجیک فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ورامین صبح امروز در آغاز دومین مرحله کمک‌های مؤمنانه در حسینیه سپاه این شهرستان، اظهار کرد: با فرمایش مقام معظم رهبری رزمایش کمک مؤمنانه از نیمه شعبان آغاز شد که فرمودند که این کمک‌ها تداوم داشته باشد.

وی افزود: امروز مرحله دوم کمک‌های مؤمنانه انجام می‌شود و دو مرحله دیگر هم در دهه ماه محرم و در پایان ماه صفر انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ورامین گفت: امیداوارم در این شرایط سختی که در پیش رو داریم در رابطه با ویراس کرونا همچون گذشته از این مرحله سربلند بیرون بیاییم.

تاجیک بیان کرد: ۲۰ هزار بسته معیشتی با کمک بنیاد مستضعفان کشور در این مرحله به نیازمندان توزیع می‌شود و تعدادی هم از طریق کمیته امداد و بهزیستی در اختیار نیازمند تحت پوشش قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: در مجموع موفق شدیم ۲۱ هزار نفر از نیازمندان متاثر از کرونا را که آسیب دیده بودند را شناسایی کنیم که در همین پالایشی که انجام شد حدود ۳ هزار و ۸۰۰  نفر بصورت متمرکز شناسایی صورت گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ورامین ابراز کرد: در این شناسایی ما از همه کسانی که می‌توانستند ما را یاری کنند ازجمله ائمه جمعه و جماعات، پایگاه‌های بسیج، نهادهای حمایتی، ادارات ذیربط و هیأت امناء مساجد، دهیاران و خیران و هیأت‌های مذهبی و معتمدین محلی کمک گرفتیم.

تاجیک یادآور شد: در این مرحله  ۱۴ هزار و ۲۸ بسته معیشتی که ۸ هزار بسته آن در قالب کمک‌های سبد کالا توزیع و مابقی هم در قالب کارت‌های هدیه بین نیازمندان شهرستان توزیع می‌شود که حدود ۶ هزار بسته دیگر باقی می‌ماند که هنوز هم شناسایی‌ها ادامه دارد تا بتوانیم با کمک نهادهای انقلابی و دستگاه‌های شهرستان بین نیازمندان توزیع کنیم. 

وی خاطرنشان کرد: امروز می‌بینیم به برکت نظام جمهوری اسلامی کماکان کمک‌هایی صورت می‌گیرد که باعث امیدبخشی مردم به آینده بیشتر می‌شود و یکی از دلایل مهم این رزمایش همین است که یک امیدی بین آحاد جامعه ایجاد شود.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ورامین بیان کرد: الحمدالله با کمک‌های بسیار خوبی در این رزمایش انجام شده تا بتوانیم کمکی به افراد نیازمند جامعه کنیم و امید است که این روند همچنان ادامه داشته باشد.

تاجیک گفت: همچنین در راستای این رزمایش ۱۸ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند به مبلغ هر کدام ۴ میلیون و پانصد هزار تومان از طرف بسیج سازندگی سپاه اهداء می‌شود.

وی با بیان اینکه که ۱۵ قلم از اقلام مهم و اصلی در این جهیزیه‌ها وجود دارد، عنوان کرد: این جهیزیه‌ها امروز تحویل جوانان تازه عروس و داماد داده می‌شود و دو سری از این جهیزیه‌ها به زوج هایی اهداء می‌شود که مهریه آن‌ها ۱۴ سکه بوده که برای فرهنگ‌سازی ازدواج آسان به صورت تشویقی از طرف سپاه سیدالشهداء(ع) استان تهران بین این عزیزان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س/ی


منبع: فارس

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

3 × 4 =