جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۱:۵۰:۲۴
دسته بندی: استان ها
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۹

تفاهم نامه اجرای ۳۰ پروژه جهش تولید در ایلام منعقد شده است

به گزارش فرهنگ سار، سید جلال هاشمی شامگاه سه شنبه در نشست بررسی پروژه های جهش تولید استان اظهار داشت: پروژه های با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی جهش تولید این استان در اولویت تخصیص اعتبار برای تسریع در بهره برداری قرار خواهند گرفت.  وی یادآور شد: تفاهم‌نامه پروژه های جهش تولید در واقع  یک مثلث اقتصادی است […]



به گزارش فرهنگ سار، سید جلال هاشمی شامگاه سه شنبه در نشست بررسی پروژه های جهش تولید استان اظهار داشت: پروژه های با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی جهش تولید این استان در اولویت تخصیص اعتبار برای تسریع در بهره برداری قرار خواهند گرفت. 

وی یادآور شد: تفاهم‌نامه پروژه های جهش تولید در واقع  یک مثلث اقتصادی است که بانک های عامل، ردیف ملی و آورده های سرمایه گذاران سه ضلع اصلی آن را تشکیل می دهد.

هاشمی افزود: براساس منویات رهبر معظم انقلاب که همواره بر تحقق شعار سال تاکید دارد، موانع و مشکلات پروژه‌ های جهش تولید ایلام نیز در این راستا باید برداشته شود.

معاون هماهنگی امور استان های دفتر رییس جمهور با بیان اینکه بخش زیادی از تسهیلات پروژه های جهش تولید به بانک کشاورزی اختصاص دارد، یادآور شد: پروژه های جهش تولید در بانک های کشاورزی استان با اولویت در تخصیص اجرا شود.

وی با ذکر این نکته که بهره برداری از طرح های جهش تولید بستر اشتغال کارجویان استان را فراهم می کند، افزود: بانک های عامل استان با همکاری بیشتر روند پرداخت این تسهیلات را تسهیل کنند. 

هاشمی در ادامه با قدردانی از کلیه دستگاه اجرایی استان که بیشترین همکاری و تعامل را برای تحقق پروژه‌های جهش تولید در این استان بکارگرفته اند، گفت: مدیران استان درصد پیشرفت و اعتبار مورد نیاز طرح های جهش تولید استان را ارایه کنند.

اجرای پروژه‌های جهش تولید پیشران توسعه ایلام است 

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام نیز در این نشست اظهار داشت: اجرا و بهره‌برداری از پروژه‌های جهش تولید در این استان پیشران توسعه، رونق تولید و اشتغال پایدار را به دنبال خواهد داشت.

جهانگیر رستم زاد افزود: پروژه های جهش تولید ایلام در بخش های تسهیلاتی، عمرانی و بسیج تعریف شده است که بیشترین سهم پرداخت این تسهیلات به بانک کشاورزی اختصاص دارد.

وی تاکید کرد: بر اساس تفاهم نامه جهش تولید کلیه دستگاه ها و بانک ها متعهد شده و همواره بیشترین همکاری را داشته اند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار اضافه کرد: چنانچه اعتبار لازم برای تکمیل طرح های نیمه تمام جهش تولید تا پایان اختصاص یابد، رونق اقتصادی و اشتغال پایدار در استان نیز ایجاد خواهد شد.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

19 − 9 =