شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۵:۳۶:۰۹
دسته بندی: استان ها
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۹

کاهش قاچاق در آب‌های بوشهر/ مردم در کنار نیروهای مسلح هستند

فرمانده دریابانی استان بوشهر گفت: بسیاری از موارد قاچاق توسط مردم به دریابانی اطلاع داده شده و باعث کاهش چشمگیر قاچاق شده است.



سردار ولی الله رضایی نژاد پیش از ظهر امروز در بازدید از دفتر فرهنگ سار در استان بوشهر با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: در حالی که دشمنان کمر بر نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی بسته‌اند، اما خبرنگاران در صف اول عرصه روشنگری در مقابل دشمنان ایستاده‌اند.

فرمانده دریابانی استان بوشهر گفت: خبرنگار پناهگاه ندارد و در صف اول مبارزه رسانه‌ای، تمام تلاش خود را برای انعکاس حقایق و آگاهی بخشی به جامعه به کار می‌بندد.

وی با بیان اینکه خبرنگار انعکاس دهنده مشکلات جامعه است، افزود: امروزه اگر یک خبرنگار بتواند درد یک مظلوم را به گوش مسؤولان برساند و حل کند، جهاد در راه خدا کرده است.

فرمانده دریابانی استان بوشهر گفت: بخشی از احساس امنیت در جامعه به عهده نیروهای مسلح و بخش دیگری هم بر عهده خبرنگاران است که با اخبار خود امید را به جامعه تزریق می‌کنند.

وی با بیان اینکه مردم در کنار نیروهای مسلح هستند، ابراز کرد:  بسیاری از موارد قاچاق توسط مردم به دریابانی اطلاع داده شده و باعث کاهش چشمگیر قاچاق در استان بوشهر شده است که این سطح همکاری مردم با نیروهای مسلح در دنیا بی‌نظیر است.

انتهای پیام/ح


منبع: فارس

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

چهارده + سه =