جمعه, ۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۳:۴۱:۱۰
دسته بندی: استان ها
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۳:۴۹

بهره‌برداری از ۸۰۰ میلیارد تومان طرح آب و برق در فارس تا پایان سال ۹۹

احمد رضا خسروی، دوشنبه در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در مورد پویش سراسری “هر هفته الف – ب – ایران”، اظهار داشت: هدف اصلی این پویش، توسعه متوازن و مبتنی بر عدالت است و ظرف یک سال گذشته، در قالب این پویش، یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان طرح […]



احمد رضا خسروی، دوشنبه در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در مورد پویش سراسری “هر هفته الف – ب – ایران”، اظهار داشت: هدف اصلی این پویش، توسعه متوازن و مبتنی بر عدالت است و ظرف یک سال گذشته، در قالب این پویش، یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان طرح آب و برق در استان فارس به انجام رسیده که این رقم بسیار قابل توجهی است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان فارس همچنین اضافه کرد: در حال حاضر کشور ایران در عرصه صنعت آب و برق در دنیا حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد و توانسته‌ایم در بسیاری از موارد به مرحله خودکفایی برسیم.

خسروی، دستیابی به این جایگاه برتر را مرهون تلاش و همت متخصصان ایرانی دانست و گفت: هم اکنون فعالان در این عرصه‌های حیاتی با وجود تمام مخاطرات صنعت برق در تلاشند تا در نحوه خدمت رسانی‌ها خللی وارد نشود.

رییس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان فارس، در بخش دیگری از سخنان خود به نقش موثر علما و روحانیون در اشاعه فرهنگ مصرف بهینه انرژی و آب اشاره و بیان کرد: از آنجا که جامعه روحانیت در میان مردم از جایگاه ارزنده و والایی برخوردار است، بی تردید می‌توانند در فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف برق نقشی سازنده و تاثیرگذار داشته باشند.

خسروی، همچنین به نیابت از رضا اردکانیان وزیر نیرو، کتاب “دلگرمی‌ها و همراهی‌ها ” را تقدیم نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز کرد. 

متخصصان ایرانی، واژه “ما توانسته‌ایم” را محقق ساختند 

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز نیز در این دیدار بر لزوم تبیین و اطلاع رسانی خدمات گسترده صنعت آب و برق استان فارس و به تصویر کشیدن عملکرد فعالان این عرصه برای مردم و به ویژه نسل جوان تاکید کرد.

آیت‌الله لطف‌الله گفت: از زمان پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران تاکنون در زمینه خدمات آب و برق و ایجاد رفاه برای مردم، پیشرفت‌ها و کارهای بزرگی صورت گرفته است که باید به اطلاع عموم مردم رسانده شود.

امام جمعه شیراز، با بیان اینکه در حال حاضر بسیاری از پروژه‌های مهم و حیاتی کشور و استان فارس به دست مهندسان متعهد و توانمند این مرز و بوم در حال اجراست، افزود: جوانان متخصص و تلاشگر ما توانسته‌اند بسیاری از کارهای بزرگی که انجام آن در گذشته میسر نبود، به سرانجام برسانند و این موضوع بیانگر این است که آنها واژه ” ما توانسته‌ایم”را محقق ساختند.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

1 − یک =