جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۸:۲۴:۴۶
دسته بندی: استان ها
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷

برقراری مجدد محدودیت‌های اجتماعی در اردبیل/ وضعیت همچنان قرمز است

فرماندار اردبیل گفت: به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط عموم مردم و وضعیت قرمز شهرستان، متاسفانه آمار فوتی‌ها، بستری‌ها و مبتلایان ویروس کرونا در اردبیل افزایش یافته و دوباره محدودیت‌های اجتماعی برقرار خواهد شد.



به گزارش فرهنگ سار از اردبیل، مسعود امامی‌یگانه پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در اردبیل اظهار کرد: به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط عموم مردم و  وضعیت قرمز شهرستان، متاسفانه آمار فوتی‌ها، بستری‌ها و مبتلایان ویروس کرونا در اردبیل افزایش یافته است و دوباره محدودیت‌های اجتماعی برقرار خواهد شد.

وی افزود: تمامی مراکز گردشگری شهرستان اردبیل در روزهای پنج شنبه و جمعه و شنبه تعطیل است.

فرماندار اردبیل تصریح کرد: پاساژها، مراکز فروش و بازارها موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پوشیدن ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی هستند در غیر این صورت مراکز پلمب می‌شوند و در صورت عدم رعایت، مجبور به تعطیلی بازارها خواهیم بود.

ممنوعیت برگزاری مراسمات عزاداری و عروسی

امامی یگانه بیان داشت: برگزاری هرگونه مراسم عروسی و ترحیم ممنوع بوده و از مردم تقاضا داریم شیوع ویروس در این مراسمات را جدی بگیرند؛ درحال حاضر فقط در یک عروسی حدود ۷۰ نفر به کرونا مبتلا شده‌اند.

وی ادامه داد: از امروز تا یک هفته، فعالیت رستوران‌ها در اردبیل به صورت بیرون‌بر بوده و با متخلفان برخورد جدی می‌شود.

فرماندار اردبیل تصریح کرد: وسایل حمل‌ونقل عمومی اعم از تاکسی‌ها و اتوبوس‌های شهری، از خدمات‌دهی به افرادی که ماسک نزده‌اند خودداری کرده و سرنشین اضافه‌ سوار نکنند.

امامی از اجرای مانور فاصله‌گذاری اجتماعی در اردبیل خبر داد و گفت: نظارت‌ و بازرسی جهت رعایت پروتکل‌ها در اردبیل تشدید می‌شود.

-انتهای پیام/۳۴۶۳/۶۶۶/ی


منبع: فارس

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

2 × دو =