جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۰:۳۱:۲۷
دسته بندی: استان ها
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۸

بازگشت «باران» به قفس «ارم» برای سومین بار/ محیط‌زیست: تا چهارشنبه صبر کنید

باران تنها بچه‌ شامپانزه ایران در حالی برای سومین به قفس باغ وحش ارم بازگشت که مدیرکل محیط زیست استان تهران از برگزاری جلسه تعیین تکلیف نگهداری این حیوان در روزهای آینده خبر داد.



به گزارش فرهنگ سار از تهران، صبح امروز دوشنبه ۲۰ مرداد باران ۳ ساله به همراه ایمان معماریان دامپزشک خود بعد از خروج موقت ۳ روزه، برای سومین بار به قفس بازگشت.

امیر الهامی مدیر باغ‌وحش ارم در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ سار با تأیید این خبر، اظهار کرد: طبق نظر محیط زیست، امروز بچه شامپانزه به باغ وحش ارم تحویل شده و اکنون باران در قفس است.

سعید محمودی مدیرکل محیط زیست استان تهران نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فرهنگ سار درباره آخرین تصمیمات درباره باران گفت: چهارشنبه ۲۲ مرداد جلسه‌ای در سازمان محیط زیست با حضور مدیران ارم در دفتر مدیرکل حیات وحش سازمان حفاظت محیط تشکیل می‌شود. 

به گزارش فرهنگ سار، جمعی از فعالان محیط زیست معتقد هستند که باغ وحش ارم، با وجود امکانات فراوان، مکان مناسبی برای نگهداری این بچه‌ شامپانزه نیست. روز گذشته نیز جلسه‌ای برای رسیدگی به وضعیت باران، تنها بچه شامپانزه ایران در دفتر حفاظت و مدیریت حیاط وحش سازمان محیط زیست برگزار شده که از این جلسه نیز هیچ اطلاعاتی منتشر نشده است. 

شما هم در صورت تمایل می توانید با پیوستن به کمپین «نجات “باران” تنها بچه شامپانزه ایران از قفس» نظر خود را به اطلاع مدیران مربوطه برسانید. فرهنگ سار خود را ملزم می داند با بهره گیری از نظرات کارشناسی، پیگیر تامین شرایط مطلوب برای نگهداری از باران باشد.

انتهای پیام/پ/


منبع: فارس

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

18 + 17 =