جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۰:۵۱
دسته بندی: استان ها
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹

معاون رییس‌جمهوری: پیگیر حقوق محیط بانان شهید زنجان هستیم

عیسی کلانتری روز دوشنبه در دیدار با خانواده‌های میکائیل هاشمی و مهدی مجلل، محیط بانان شهید زنجان افزود: بنیاد شهید برای احقاق حقوق شهدای محیط بان همکاری های مناسبی با سازمان محیط زیست دارد و با روند فعلی مسایل قبلی موجود در این خصوص نیز رفع خواهد شد. وی با دلجویی از خانواده شهیدان مجلل و […]



عیسی کلانتری روز دوشنبه در دیدار با خانواده‌های میکائیل هاشمی و مهدی مجلل، محیط بانان شهید زنجان افزود: بنیاد شهید برای احقاق حقوق شهدای محیط بان همکاری های مناسبی با سازمان محیط زیست دارد و با روند فعلی مسایل قبلی موجود در این خصوص نیز رفع خواهد شد.

وی با دلجویی از خانواده شهیدان مجلل و هاشمی یادآورشد: هدف از این دیدار ابراز همدردی با خانواده این شهدا و تسلی خاطر آنان است.

کلانتری از ساخت ۲ پاسگاه محیط بانی با نام شهدای محیط بان زنجانی خبر داد و افزود: اعتبار ساخت این پاسگاهها از محل طرح های عمرانی معاونت محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی تامین خواهد شد. 

وی همچنین سرعت عمل نیروی انتظامی در دستگیری قاتلان محیط بانان زنجانی را ارزشمند و درخور قدردانی دانست و اظهار داشت: از اقدام بنیاد شهید استان زنجان در اختصاص جایگاه تدفین برای این محیط بانان شهید در قطعه شهدای بهشت زهرای زنجان نیز قدردانی می کنیم.

رییس سازمان محیط زیست کشور همچنین در سفر به زنجان در مزار ۲ شهید محیط بان حاضر و نسبت به این شهدا ادای احترام کرد.

“میکائیل هاشمی” و “مهدی مجلل”، دوشنبه شب هفته گذشته /۱۶ فروردین جاری/ حین عملیات تعقیب و گریز شکارچیان خاطی و غیرمجاز در منطقه حفاظت شده فیله خاصه زنجان که از سال ۸۶ جزو مناطق شکار ممنوع این استان زنجان اعلام شد و وسعت آن نیز ۱۱۰ هزار و ۵۳۲ هکتار است به درجه رفیع شهادت نایل شدند.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

بیست − 18 =