یکشنبه, ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۲:۳۳:۴۳
دسته بندی: استان ها
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۱

اهدای ۵۰۰ بسته کمک معیشتی در خرمشهر

عضو هیات امنای موسسه خیریه شهدای شمخانی گفت: ۵۰۰ بسته معیشتی توسط موسسه خیریه شهدای شمخانی در قالب رزمایش همدلی و کمک مومنانه به خانوارهای بی‌بضاعت اهدا شد.



حمیده بنی سعید، عضو هیئت امنای مؤسسه خیریه شهدای شمخانی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ سار در آبادان اظهار کرد: ۵۰۰ بسته معیشتی توسط مؤسسه خیریه شهدای شمخانی در قالب رزمایش همدلی و کمک مومنانه و به مناسبت اعیاد خجسته قربان و غدیر جهت توزیع بین افراد تحت پوشش بهزیستی خرمشهر به این نهاد اهداء گردید.

بنی‌سعید افزود: این بسته‌های غذایی توسط این موسسه در قالب رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه به خانوارهای نیازمند و آسیب دیده از بیماری کرونا در مینوشهر تهیه شده است.

وی تصریح کرد: این بسته‌های حمایتی شامل رب گوجه فرنگی، حبوبات، ماکارونی، سویا ، یک کیسه برنج، روغن و ماسک است.

عضو هیئت امنای موسسه خیریه شمخانی بیان کرد: با توجه به فرمایشات گرانبهای مقام معظم رهبری برای کمک به خانواده‌های بی‌بضاعت و کم‌بضاعت و آسیب دیدگان از شیوع ویروس منحوس کرونا این بسته‌های غذایی تهیه و به افراد تحت پوشش بهزیستی در مینو شهر اهدا گردید.

وی افزود: مؤسسه خیریه شهدای شمخانی پیش از این در ماه مبارک رمضان حدود هزار بسته غذایی و بهداشتی را در سطح منطقه آزاد اروند توزیع نمود که این اقدامات در قالب های مختلف اعم از ازدواج آسان، اهدای جهیزیه، رسیدگی به خانواده های بی بضاعت و کم بضاعت، ایجاد اشتغال و تقبل کمک هزینه درمانی بیماران اقشار ضعیف جامعه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/۷۲۰۵۸/خ


منبع: فارس

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

نه − پنج =