یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۰:۲۰:۳۰
دسته بندی: فرهنگی
تاریخ انتشار: ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰

کرونا سعید روستایی را روانه بیمارستان کرد

عباس یاری، منتقد نامدار سینما در صفحه اینستاگرامش از بستری‌بودن خودش (برای بار دوم)، کیانوش عیاری، باران کوثری و سعید روستایی در بیمارستان نیکان در پی ابتلا به کرونا خبر داد. یاری که در کنار هوشنگ گلمکانی و زنده‌یاد مسعود مهرابی، سه بنیانگذار مجله «فیلم» بودند، در صفحه اینستاگرامش چنین نوشت: «مچ‌اندازی و رو کم […]



عباس یاری، منتقد نامدار سینما در صفحه اینستاگرامش از بستری‌بودن خودش (برای بار دوم)، کیانوش عیاری، باران کوثری و سعید روستایی در بیمارستان نیکان در پی ابتلا به کرونا خبر داد.

یاری که در کنار هوشنگ گلمکانی و زنده‌یاد مسعود مهرابی، سه بنیانگذار مجله «فیلم» بودند، در صفحه اینستاگرامش چنین نوشت: «مچ‌اندازی و رو کم کنی! انگار مچ‌اندازی و کُشتی‌گرفتن این ویروس چموش کرونا (این بار از نوع انگلیسی) با من تمامی ندارد، این بار کل خانواده ما را درگیر کرد تا ببیند باز هم شعار می‌دهم: «رویت را کم می‌کنم!»

چند روزی است سروکارمان افتاده به بیمارستان، اما از امشب به خاطر آشنایی و دغدغه و لطف بیکران آقای پرویز پرستویی و مصطفی کیایی، در بیمارستان نیکان بستری شدم. نگران نشوید اما لطفا رعایت کنید.

این‌جا الان جناب کیانوش عیاری، سعید روستایی، باران کوثری و چند نفر دیگر از هنرمندان در حال مداوا هستند. جا دارد از مسئولان بیمارستان به‌ویژه جناب دکتر سروش، جناب دکتر طبرسی و جناب دکتر مدیریان تشکر کنم.

به گزارش فرهنگ سار،‌ سعید روستایی متولد ۲۳ مرداد ۱۳۶۸ در تهران، کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس دارای مدرک کارشناسی سینما از دانشگاه سوره است.

روستایی برای ساخت فیلم ابد و یک روز که نخستین کار او در مقام کارگردان به شمار می‌رفت درخشید و مورد تمجید مخاطبان و منتقدان سینمایی قرار گرفت.

متری شش و نیم که به عنوان دومین فیلم بلند سعید روستایی شناخته می‌شود، در سی‌وهفتمین دوره جشنواره فیلم فجر برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم از دیدگاه تماشاگران شد. این فیلم دومین همکاری سعید روستایی با نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار و پیمان معادی بود.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

نوزده − نه =