یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۶:۵۱
دسته بندی: فرهنگی
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹

نفرات برتر جشنواره فجر صنایع دستی معرفی شد

به گزارش عصر شنبه خبرنگار فرهنگی فرهنگ سار، در این دوره شش هنرمند بالاترین نشان این جشنواره که سرو سیمین نام دارد را از آن خود کردند. همچنین  هفت منتخب دیگر نیز موفق به دریافت دیپلم افتخار این جشنواره شدند.جواد دیواندری در رشته شیشه، بهروز زین دشتی در رشته سرامیک ، سارا هدایت در رشته […]



به گزارش عصر شنبه خبرنگار فرهنگی فرهنگ سار، در این دوره شش هنرمند بالاترین نشان این جشنواره که سرو سیمین نام دارد را از آن خود کردند. همچنین  هفت منتخب دیگر نیز موفق به دریافت دیپلم افتخار این جشنواره شدند.
جواد دیواندری در رشته شیشه، بهروز زین دشتی در رشته سرامیک ، سارا هدایت در رشته طراحی لباس ، مجید فتاحی در رشته نگار گری _ مینا کاری و حسن رحمانی در رشته لایه چینی موفق به دریافت لوح سرو سیمین پر پنجمین جشنواره فجر صنایع دستی شدند.
همچنین  زهرا کوشایی فر در رشته دوخت سنتی، زینب مسعودی رشته تذهیب، عباس جلالی کیا منبت چوب، سارو مقرچیان در رشته حکاکی فلز، وجیه سادات جلالی در رشته  معرق چوب و حبیب اروان در رشته قلم زنی موفق به دریافت دیپلم افتخار این جشنواره شدند.

علاوه بر علاقمندان و مردم از پنجمین جشنواره فجر صنایع ، معصومه ابتکار معاون رییس جمهور، محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور ، سید عباس عراقچی معاون وزیر خارجه بازدید کردند.

پنجمین جشنواره صنایع‌دستی فجر در یک نگاه

پنجمین جشنواره صنایع دستی فجر ۲۰ بهمن ماه سال جاری با حضور ۱۵۰ هنرمند و ۳۰۰ اثر در محل موزه ملی ایران آغاز به کار کرد.

نمایش آخرین دستاوردهای صنایع‌دستی و هنرهای سنتی ایران، آشنایی با هنرمندان جوان و کشف استعدادهای نو در عرصه صنایع‌دستی، ایجاد فضایی برای مواجهه بی‌واسطه مخاطبان با آثار صنایع‌دستی و ارتباط با هنرمندان از اهداف برگزاری این جشنواره صنایع دستی فجربود.

پنجمین جشنواره صنایع دستی فجر که در محل موزه ملی ایران برگزاری شده بود، با معرفی و تقدیر از برگزیدگان به کار خود پایان داد.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

16 + نوزده =