یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۰:۲۰:۲۵
دسته بندی: فرهنگی
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۹

جامعه هیاتی کشور برای کمک به واکسیناسیون سراسری اعلام آمادگی کرد

به گزارش دوشنبه شب فرهنگ سار از سازمان تبلیغات اسلامی، شورای شبکه‌های هیئت و تشکل‌های دینی در آستانه محرم ۱۴۴۳ هجری قمری بیانیه‌ای صادر و اعلام کرد: هیات های مذهبی کشور همه تمهیدات برای برپایی هر چه با شکوه‌تر محرم امسال را مهیا کرده‌اند. این بیانیه می افزاید: حماسه شورآفرین هیات های مذهبی؛ وعاظ، مداحان […]



به گزارش دوشنبه شب فرهنگ سار از سازمان تبلیغات اسلامی، شورای شبکه‌های هیئت و تشکل‌های دینی در آستانه محرم ۱۴۴۳ هجری قمری بیانیه‌ای صادر و اعلام کرد: هیات های مذهبی کشور همه تمهیدات برای برپایی هر چه با شکوه‌تر محرم امسال را مهیا کرده‌اند.

این بیانیه می افزاید: حماسه شورآفرین هیات های مذهبی؛ وعاظ، مداحان و خادمان در محرم سال قبل که با التزام و رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی همراه شد الگویی کامل و ماندگار را برجای گذاشت که تحسین رهبر فرزانه انقلاب و رضایت همه متولیان و دست اندرکاران امور را به همراه داشت.

در ادامه این بیانیه آمده است: اینک در آستانه فرارسیدن محرم ۱۴۰۰ شورای هماهنگی شبکه‌های هیئت و تشکل‌های دینی کشور با بررسی تجربیات سال گذشته و با عنایت به گسترش واکسیناسیون عمومی، اعلام می‌دارد، تمامی هیات های مذهبی و خادمان سیدالشهدا (ع) اعم از وعاظ و مداحان و …با همه عشق و ارادت خود به آستان ملک پاسبان اباعبدالحسین (ع)، تمامی تمهیدات برپایی آئین های سوگواری را باشکوه تر از همیشه و با رعایت همه شیوه نامه های بهداشتی مهیا کرده اند، امیدواریم که این خادمی ها موجبات رضایت قلب نازنین حضرت ولی عصر ارواحنا فداه را فراهم سازد.

این بیانیه می افزاید: قطعا مسئولان امر با درک صحیح از اثر دعا و توسل در سلامت و عافیت جامعه دینی و همچنین اذعان به رعایت حداکثری دستورالعمل های بهداشتی توسط قشر مذهبی خود نیز سهم بسزایی در برپایی باشکوه مراسم غدیر و محرم خواهند داشت. امید است در واپسین روزهای دولت، نقطه سپیدی در کارنامه دولتمردان ثبت شود.

در پایان این بیانیه آمده است: اکنون که در آستانه دهه ولایت هستیم هیات های مذهبی کشور با برپایی جشنهای این دهه و به‌ویژه جشن های عید سعید غدیر خم اذن عزای خود را از امیر المومنین (ع) خواهند گرفت و مهیای حضور بزرگ خود در محرم و صفر خواهند شد.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

3 × یک =