جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۶:۱۵
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲

پرداخت کمک هزینه معیشتی برای صد هزار خانوار مددجوی بهزیستی

به گزارش خبرنگار فرهنگ سار، وحید قبادی دانا روز چهارشنبه در مراسم اهدای اقلام ضروری به مددجویان بهزیستی در استان سیستان و بلوچستان به صورت ویدئو کنفرانس افزود: این کمک هزینه معیشتی به مستمری بگیران و پشت نوبتی ها بر اساس اولویت و جدول توزیع سوال استانی و سامانه درنظر گرفته شده، اختصاص پیدا خواهد کرد. […]



به گزارش خبرنگار فرهنگ سار، وحید قبادی دانا روز چهارشنبه در مراسم اهدای اقلام ضروری به مددجویان بهزیستی در استان سیستان و بلوچستان به صورت ویدئو کنفرانس افزود: این کمک هزینه معیشتی به مستمری بگیران و پشت نوبتی ها بر اساس اولویت و جدول توزیع سوال استانی و سامانه درنظر گرفته شده، اختصاص پیدا خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: کمک هزینه معیشتی پرداختی برای هر خانوار مددجوی بهزیستی ۳۰۰ هزار تومان خواهد بود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: این کمک ها در آستانه اعیاد ماه ربیع در نظر گرفته شده و ریاست سازمان کمیته امداد نقش موثری در همکاری با بنیاد مستضعفان در اختصاص این مبالغ داشته است.

قبادی دانا در ادامه از اهدای اقلام معیشتی و کمک به ساخت مسکن برای یکهزار خانوار تحت پوشش بهزیستی در شهر های چابهار و قصر بند در استان سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: ارزش ریالی این هدایا ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان خواهد بود.

وی اضافه کرد: همچنین کمک هزینه ساخت ۱۴۰ واحد مسکونی به مددجویان جنوب استان سیستان و بلوچستان پرداخت شد و تجهیزات توانبخشی مانند ویلچر و ویلچر برقی و اقلام منزل مانند یخچال و چرخ خیاطی نیز در اختیار مددجویان قرار گرفت که برای تامین این اقلام بنیاد مستضعفان ۱۵۰ میلیارد ریال اختصاص داد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: بنیاد مستضعفان در شرایط کرونا تا کنون ۱۷۵ میلیارد تومان به شیوه‌های مختلف مانند کمک هزینه لوازم بهداشتی مددجویان، کمک هزینه لوازم بهداشتی کودکان کار و خیابان و کمک هزینه معیشتی کارکنان مراکز سالمندان و معلولان به مددجویان بهزیستی کمک کرده است.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

سه − سه =