جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۷:۱۳:۱۱
دسته بندی: استان ها
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹

ورودی مناطق بحرانی شادگان مسدود شد

امید صبری‌پور یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ سار اظهار داشت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و بر اساس مصوبه شورای سلامت و ستاد پیشگیری ، شهرستان شادگان تا اطلاع بعدی از پذیرش مسافران و گردشگران معذور است. وی افزود: اقدامات کنترلی در مبادی ورودی شهرستان‌ شادگان در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا، شدت یافته است و از […]



امید صبری‌پور یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ سار اظهار داشت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و بر اساس مصوبه شورای سلامت و ستاد پیشگیری ، شهرستان شادگان تا اطلاع بعدی از پذیرش مسافران و گردشگران معذور است.

وی افزود: اقدامات کنترلی در مبادی ورودی شهرستان‌ شادگان در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا، شدت یافته است و از ورود خودروهای غیربومی به این شهرستان جلوگیری می شود.

سرپرست فرمانداری شادگان گفت: این شهرستان در بدترین شرایط ممکن به لحاظ ابتلا به کرونا قرار دارد و به همین دلیل اقدامات کنترلی از امروز آغاز و در صورت تداوم وضعیت کرونایی در روزهای آینده این محدودیت ها با شدت بیشتری اعمال خواهند شد.

صبری‌پور بیان کرد: ورود و خروج به دارخوین و چند روستای شهرستان شادگان به دلیل وضعیت بحرانی ابتلا به کرونا تا اطلاع بعدی ممنوع است و تردد در این نقاط کاملا کنترل شده خواهد بود.

وی اظهار داشت: تالارهای پذیرایی، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه ای، سالن‌های ورزشی، کافه‌ها  و چایخانه‌ها، مراکز تفریحی، و باشگاه‌های بدن سازی نیز تا اطلاع بعدی اجازه فعالیت ندارند و آیین نماز جمعه نیز در شادگان برگزار نخواهد شد.

سرپرست فرمانداری شادگان گفت: دستور جلوگیری از تردد خودروهای حامل کالاهای ته لنجی نیز صادر شده است تا بیش از پیش ورودی این شهرستان کنترل شود.

وی افزود: بیماری کووید ۱۹ در چند روز اخیر در شهرستان شادگان روند افزایشی به خود گرفته است و در صورتی که مراقبت و نظارت لازم انجام نگیرد شاهد سیر صعودی بیماری و ایجاد مشکل در بیمارستان‌های منطقه خواهیم بود.

سرپرست فرمانداری شادگان گفت: استفاده از ماسک به نسبت گذشته در این شهرستان کاهش یافته است و این موضوع باعث شد شمار مبتلایان و حتی فوتی‌های کووید ۱۹ در این شهرستان افزایش یابد.

شادگان در جنوب خوزستان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

سه × 1 =