یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۳:۰۲
دسته بندی: فرهنگی
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۹

همدلی با رسانه‌ها،‌ میراث بزرگ محمد خدادی است

علی متقیان سه شنبه شب در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فرهنگ سار ،گفت: هرکدام از مدیرانی که در معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قبول مسئولیت می‌کنند مدیریت خود را با اتکا به توانایی‌ها و شناخت جامع‌شان از فعالیت رسانه‌ای در تمامی شاخه‌های آن استوار می کنند ،گفت: این مدیران با […]



علی متقیان سه شنبه شب در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فرهنگ سار ،گفت: هرکدام از مدیرانی که در معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قبول مسئولیت می‌کنند مدیریت خود را با اتکا به توانایی‌ها و شناخت جامع‌شان از فعالیت رسانه‌ای در تمامی شاخه‌های آن استوار می کنند ،گفت: این مدیران با اتکا به همان توانایی درطول مدت مدیریت‌شان تمام توان خود را به کار گرفته تا بیشترین ارائه خدمت را به خادمین اصلی مردم در عرصه خبر انجام دهند که این مسئله بی هیچ تردید قابل احترام است.

به مشارکت گرفتن مطبوعات از اقدامات قابل تقدیر خدادی است

متقیان خاطرنشان کرد: آقایان حسین انتظامی و محمد خدادی دو انسان متفاوت در مدیریت واحدی هستند که هر یک تلاششان بر مسند مدیریت خود نگاه‌شان در عرصه خدمتگزاری و خدمت رسانی باشد.

وی یادآور شد:‌ اما آنچه که ما از دوره آقای خدادادی می‌بینیم و به خاطرمان سپرده شده است مشارکت گرفتن او از تمامی رسانه‌ها و برگزاری جلسات متنوع با نگاه مشورتی بوده است.

مدیرعامل خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)  تاکید کرد: همدلی با رسانه‌ها و هم‌زبانی با رسانه‌ها، دو ویژگی بزرگی است که در مدیریت خدادادی به چشم می‌آید و قابل تقدیر است.

توسعه دامنه معاونت مطبوعاتی به معاونت اطلاع رسانی و مطبوعاتی

متقیان با تاکید بر آنکه در دوره مدیریت خدادی در معاونت مطبوعاتی به دلیل همان دو ویژگی که به آن اشاره کردم و برگزاری جلسات متعدد شاهد آن بودیم که جنبه اطلاع‌رسانی در معاونت مطبوعاتی توسط او زنده شد تصریح کرد:‌ امروز دیگر معاونت مطبوعاتی را نمی‌توانیم تنها به همین نام خطاب کنیم و می‌توانیم آن را معاونت اطلاع‌رسانی و معاونت مطبوعاتی نام ببریم.

متقیان در پایان با تاکید بر آنکه در طول دوران حضور آقایان انتظامی و خدادادی در عرصه مدیریت مطبوعات کشور شاهد برداشتن قدم‌های خوبی بودیم درباره برگزاری هجدهمین انتخابات هیات نظارت بر مطبوعات در قالب فضای مجازی گفت: این روزها بیماری کرونا باعث شده که ما هم از دیدار دوستانمان محروم باشیم درحالی‌که پیش از این، من و دیگر همکارانم در عرصه فعالیت‌های مطبوعاتی به چنین بهانه‌هایی کنار هم جمع می‌شدیم و از حال یکدیگر بیشتر باخبر می‌شدیم.

وی افزود: امروز بیماری کرونا باعث شده تا این فاصله‌ها برای رعایت حفظ سلامت خود و جامعه را بیش از پیش مورد توجه قرار دهیم. به همین سبب برگزاری هجدهمین دوره انتخابات به شکل مجازی امری لازم بود و امیدوارم که مانند تمامی ادوار پیشین، انتخابات شور و حال همیشگی را با خود همراه داشته باشد.

هجدهمین انتخابات هیات نظارت بر مطبوعات در یک نگاه

به گزارش فرهنگ سار، انتخابات هیات نظارت بر مطبوعات، هر دو سال یکبار به منظور انتخاب نماینده مدیران مسئول رسانه های کشور در هیات نظارت بر مطبوعات انجام می شود.

هجدهمین دوره هیات نظارت بر مطبوعات از ساعت ۱۰ تا ۱۶ روز سه شنبه ۲۰ آبان‌ماه و نوبت بعدی آن پس از دو هفته در روز سه شنبه مورخ ۴ آذرماه ۱۳۹۹ در همان بازه زمانی برگزار خواهد شد.

تعداد چهار هزار و ۴۴ نفر از مدیران مسئول رسانه‌های کشور مجاز به شرکت در هجدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات تشخیص داده شده اند که فهرست آنها در سامانه جامع رسانه های کشور منتشر شده است.

الکترونیکی شدن این دوره از برگزاری انتخابات باعث شده که جنبه مشارکت به بالاترین حد خود برسد و حضور حداکثری مدیران مسئول در این دوره از انتخابات رخ داده است.

اطلاع رسانی جامع، پخش تیزرهای تبلیغاتی نامزدها، ایجاد صفحات اختصاصی انتخابات و پخش از طریق وب را از دیگر ویژگی‌های این دوره انتخابات شمرده می شود.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

15 + 2 =