یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۲:۲۱:۴۴
دسته بندی: فرهنگی
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰

حضور همه نامزدها در مرحله دوم انتخابات نماینده مدیران مسئول

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار فرهنگی فرهنگ سار از دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات، سیدعلاالدین ظهوریان با قدردانی از مشارکت مدیران مسئول رسانه های کشور برای حضور گسترده در مرحله اول، ابراز امیدواری کرد: مدیران مسئول در مرحله دوم نیز نسبت به مشارکت فعال اهتمام ورزیده و در انتخاب نماینده خود در هیات نظارت بر […]



به گزارش روز یکشنبه خبرنگار فرهنگی فرهنگ سار از دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات، سیدعلاالدین ظهوریان با قدردانی از مشارکت مدیران مسئول رسانه های کشور برای حضور گسترده در مرحله اول، ابراز امیدواری کرد: مدیران مسئول در مرحله دوم نیز نسبت به مشارکت فعال اهتمام ورزیده و در انتخاب نماینده خود در هیات نظارت بر مطبوعات سهیم شوند.

رقابت ۱۱۶ نفر در مرحله دوم

دبیر هیات نظارت بر مطبوعات افزود؛ در مرحله اول ۹۸ نفر از ۲۱۴ نامزد تعیین صلاحیت شده تا پایان وقت اداری روز قبل از انتخابات، انصراف خود را در سامانه ثبت کردند و در نهایت ۱۱۶ نفر از داوطلبان، برای نمایندگی مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات به رقابت پرداختند.

ظهوریان تاکید کرد: در مرحله دوم نیز همه نامزدهایی که در مرحله اول حضور داشته اند، امکان رقابت خواهند داشت و نامزدهایی که در این مرحله قصد انصراف دارند از فردا ۲۵ آبان ۹۹ می‌توانند انصراف خود را به صورت رسمی در سامانه ثبت کنند و این امر تا پایان وقت اداری (ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه) روز دوشنبه ۳ آذرماه ۹۹ در سامانه جامع رسانه‌های کشور امکان پذیر است.

هجدهمین انتخابات هیات نظارت بر مطبوعات

به گزارش فرهنگ سار، انتخابات هیات نظارت بر مطبوعات، هر دو سال یکبار برای انتخاب نماینده مدیران مسئول رسانه های کشور در هیات نظارت بر مطبوعات انجام می شود.

هجدهمین دوره هیات نظارت بر مطبوعات از ساعت ۱۰ تا ۱۶ روز سه شنبه ۲۰ آبان‌ماه آغاز و ساعاتی پیش با توجه به نرسیدن به حد نصاب به دور دوم موکول شد.

نوبت دوم انتخابات پس از دو هفته در روز سه شنبه مورخ ۴ آذرماه ۱۳۹۹ در همان بازه زمانی برگزار خواهد شد.

تعداد چهار هزار و ۴۴ نفر از مدیران مسئول رسانه‌های کشور مجاز به شرکت در هجدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات تشخیص داده شده اند که فهرست آنها در سامانه جامع رسانه های کشور منتشر شده است.

برگزاری این دوره از برگزاری انتخابات به شکل الکترونیک به افزایش مشارکت به بالاترین حد و حضور حداکثری مدیران مسئول منجر شد.

اطلاع رسانی جامع، پخش تیزرهای تبلیغاتی نامزدها، ایجاد صفحات اختصاصی انتخابات و پخش از طریق وب را از دیگر ویژگی‌های این دوره انتخابات شمرده می شود.

تعیین نماینده رسانه ها در هیات نظارت برمطبوعات

انتخابات هیات نظارت بر مطبوعات، هر دو سال یکبار به منظور انتخاب نماینده مدیران مسئول رسانه های کشور در هیات نظارت بر مطبوعات برگزار و نماینده منتخب رسانه ها با رای مستقیم خود آنها تعیین می شود.

نماینده مدیران مسئول رسانه ها در هیات نظارت بر مطبوعات با رای مستقیم اهالی رسانه و مدیران مسئول تعیین و پس از برگزاری انتخابات تعیین می شود.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

شش + نه =