جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۷:۰۲:۳۷
دسته بندی: استان ها
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹

معاون وزیر آموزش و پرورش: ۲۲۵ هزار تبلت به دانش‌آموزان نیازمند اهدا شد

سیدجواد حسینی روز سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگار فرهنگ سار افزود: طی تفاهمنامه بین وزارت آموزش و پرروش واستانداری‌ها تامین یک میلیون و ۲۰۰ هزار تبلت دیگر برای سایر دانش‌آموزان نیازمند تعهد شده است. وی ادامه داد: بیش از ۷۲ درصد دانش‌آموزان کشور از طریق شبکه شاد آموزش می‌بینند اما حدود ۳۰ درصد دانش‌آموزان از تبلت محروم هستند و […]



سیدجواد حسینی روز سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگار فرهنگ سار افزود: طی تفاهمنامه بین وزارت آموزش و پرروش واستانداری‌ها تامین یک میلیون و ۲۰۰ هزار تبلت دیگر برای سایر دانش‌آموزان نیازمند تعهد شده است.

وی ادامه داد: بیش از ۷۲ درصد دانش‌آموزان کشور از طریق شبکه شاد آموزش می‌بینند اما حدود ۳۰ درصد دانش‌آموزان از تبلت محروم هستند و ۷۰۰ هزار دانش‌آموز نیز دسترسی مطلوب به شبکه ملی ارتباطات ندارند.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: تامین تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند نه تنها عدالت آموزشی را محقق می‌کند بلکه بستر آموزش با کیفیت را برای همه دانش‌آموزان فراهم می‌نماید.

وی با بیان اینکه آموزش مجازی در بستر شبکه شاد در نظام تعلیم و تربیت کشور رخ داده است افزود: شبکه شاد یک بستر داخلی در فضای ایمن و انحصاری است که نسل جوان و دانش‌آموزان را از هجوم امواج اینترنتی و آسیبهای اجتماعی آن مصون می‌دارد.

حسینی ادامه داد: از مجموع ۱۵ میلیون دانش‌آموز کشور حدود ۱۳ میلیون نفر با ۷۰۰ هزار معلم در قالب ۱۱۵ هزار مدرسه بطور مستقیم از طریق شبکه شاد آموزش می‌بینند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

پنج × 5 =