جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۰:۰۹
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳

مسئولان گناوه با شهدا تجدید بیعت کردند

به گزارش فرهنگ سار، در این آیین معنوی مسئولان ادارات بر سر مزار شهدای این شهر حاضر و با اهدای شاخه‌ گل و قرائت فاتحه با آرمان‌های شهدای دفاع مقدس و شهیدان رجایی و باهنر تجدید میثاق کردند. فرماندارگناوه در این آیین گفت: شهیدان رجایی و باهنر الگوی خدمت رسانی و ایثار  هستند و همه باید در این […]



به گزارش فرهنگ سار، در این آیین معنوی مسئولان ادارات بر سر مزار شهدای این شهر حاضر و با اهدای شاخه‌ گل و قرائت فاتحه با آرمان‌های شهدای دفاع مقدس و شهیدان رجایی و باهنر تجدید میثاق کردند.

فرماندارگناوه در این آیین گفت: شهیدان رجایی و باهنر الگوی خدمت رسانی و ایثار  هستند و همه باید در این مسیر که اولویتی مهم برای مسئولان است، مجدانه گام برداریم.

وی اظهار داشت: خدمت رسانی صادقانه و بی منت به مردم، اتحاد و همسبتگی و رفع مشکلات مردم و مستمندان توسط مسئولان تداوم دهنده مسیر شهدا است و باید در این راه بیش از پیش تلاش و همت مضاعف کنیم.

فرماندار گناوه گفت: در هفته دولت امسال به رغم تنگناها و تحریم‌های استکبار ۵۴ طرح عمرانی و اقتصادی با ۹۳۰ میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان افتتاح و اجرایی شد که تحولات اقتصادی و عمرانی خوبی  رقم خورده‌است.

رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران گناوه گفت: شهدا مایه مباهات و سرافرازی و اقتدار کشور پس از گذشت ۴ دهه از عمر بابرکت انقلاب شکوهمند اسلامی که می‌گذرد، هستند.

                                                       

محمد قائدی افزود: شهدای والامقام حق بزرگی بر گردن ملت دارند و همه آحاد جامعه بویژه مسئولان وظیفه دارند قدردان این عزیزان و خانواده‌های آنان باشیم.

وی با بیان اینکه دولت در مقوله فرهنگی و خدمت رسانی به ایثارگران گام‌های موثری برداشته است، گفت: یکی از ماموریت‌های این نهاد نشر و ثبت خاطرات و رشادت‌های شهدا ، ایثارگران، جانبازان و آزادگان است که در این زمینه چندین کتاب در دست تدوین و چاپ شده است.

رئیس بنیادشهید و امورایثارگران بیان کرد: نصب تمثال ۱۸۶ شهیدوالامقام در سطح شهر و سرداران در ورودی شهر و نام‌گذاری ۱۹۲ کوچه به نام شهدا یکی از اقدام‌های ارزشمند در ترویج و زنده نگه داشتن نام و یاد و شهدا و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان جامعه بوده که انجام شده‌است.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر در دوران دفاع مقدس ۲۳۰ شهید تقدیم میهن و انقلاب کرده است.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

20 + نه =