دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۰:۳۰:۰۰
دسته بندی: استان ها
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹

فجر۹۹/ صدای بهمن به گوش برسد، ساکت نمی نشینیم

به گزارش فرهنگ سار امروز دوباره خلق حماسه ای دیگر در راه است، حماسه ای که همه دنیا نظاره گر آن خواهند شد، امروز با وجود ویروس کرونا اما مردم با استفاده از خودروها و موتورهای خود در صفوفی منظم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرده اند و از میدان ۲۲ بهمن خرم آباد تا […]



به گزارش فرهنگ سار امروز دوباره خلق حماسه ای دیگر در راه است، حماسه ای که همه دنیا نظاره گر آن خواهند شد، امروز با وجود ویروس کرونا اما مردم با استفاده از خودروها و موتورهای خود در صفوفی منظم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرده اند و از میدان ۲۲ بهمن خرم آباد تا مصلی الغدیر این شهر را طی می کنند تا به همه نشان دهند که چون صدای بهمن به گوش می رسد، ساکت نمی نشینند.

مردم استان لرستان همزمان با دیگر ولایتمداران انقلاب اسلامی امروز به صحنه آمده اند و ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی بخاطر ویروس کرونا، با حضور خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب حمایت می کنند و به دشمنان نشان می دهند که این انقلاب از هر نظر برایشان مهم است و در شرایط سخت هم برای دفاع از این انقلاب ایستاده اند.

امروز صفوف خودرویی نشان از این دارد که مردم ولایتمدار لرستان انقلاب را دوست دارند و با تشکیل صفوف خودرویی و موتوری و حرکت پرچم های مقدس جمهوری اسلامی،  به همگان می گویند برای پاسداری از این انقلاب تلاش خواهند کرد تا همچنان حفظ شود چون این انقلاب با وجود موج منفی رسانه های غربی، دستاوردهای بزرگی برای ما داشته است.

یکی از شهروندان خرم آبادی که به همراه ۲ دختر خود با موتور در خیابان انقلاب به این راهپیمایی آمده اند، می گوید: پاسداری از انقلاب اسلامی وظیفه همه ما است چون امام راحل، رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم برای حفظ این نظام تلاش های زیادی انجام داده اند و خون های زیادی برای انقلاب ریخته شده است پس به راحتی نمی توانیم اجازه دهیم  هیچ کس به این نظام و انقلاب دست درازی کند.

وی که دختر پنج ساله خود را به همراه داشت، اظهار داشت: ۲ دختر خودم را همراهم آورده ام تا از اکنون بدانند که باید برای پاسداری از انقلاب تلاش کنند و انقلاب را به خوبی به آنها بشناسانیم.

وی با بیان اینکه جوانان پرچمدار این انقلاب هستند، اضافه کرد: اینکه ما بخواهیم انقلاب اسلامی را به همه بشناسانیم باید همیشه در صحنه باشیم و یکی از مهمترین صحنه های این نظام، حضور میلیونی در راهپیمایی ۲۲ بهمن است.

وی معتقد است انقلاب برای همه ارزشمند است و حضور امسال مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی نشان می دهد که همه برای حفظ این نظام و انقلاب تلاش خواهند کرد.

مریم که به همراه یکی از دوستانش به راهپیمایی آمده است، می گوید ما نسل سوم انقلاب هستیم و اما با حضور در راهپیمایی ها و دیگر صحنه های این انقلاب سعی می کنیم که بهتر این نظام و انقلاب را بشناسیم و  از دستاوردهای آن بیشتر پاسداری کنیم.

مردی که به همراه همسر و فرزند خود سوار بر خودرو مزین به پرچم مقدس نظام در میدان ۲۲ بهمن خرم آباد حضور دارد، می گوید: نظام آمریکا رو به افول است اما در ایران مردم در شرایط سخت کرونایی به میدان آمده اند تا بگویند که راه شهید سلیمانی ادامه دارد.

وی ادامه داد: ما برای حفظ این انقلاب شهیدان دوران انقلاب، دفاع هشت ساله و شهیدان بزرگی همچون شهید سلیمانی و فخری زاده  را اهدا کرده ایم پس باید برای تداوم راه، ایستادگی کنیم تا خون این شهدا پایمال نشود.

دختر ۱۳ تا ۱۴ ساله وی نیز که بر موتور سوار بود، با صدایی رسا شعار “مرگ بر آمریکا و اسراییل” را سر دارد و گفت: سال های گذشته برای شرکت در راهپیمایی پیاده می آمدیم اما امسال با پای دلمان برای حمایت از رهبرمعظم انقلاب و حاج قاسم سلیمانی آمده ایم.

وی اظهار داشت: انقلاب با حضور مقام معظم رهبری  برای ما بسیار اهمیت دارد و امروز به همراه خانواده آمده ایم تا این را به همه دشمنان نظام نشان دهیم.

مردم شرکت کننده در این راهپیمایی به صورت خودرویی و با نمایش پرچم مقدس نظام، حضورشان را به نمایش گذاشته اند و این بار دوباره به خیابان ها آمده اند تا دشمنان نظام و انقلاب بدانند که مردم همچنان برای دفاع از این آرمان ها هستند و قلبشان برای این نظام و انقلاب می تپد.

بانویی که به همراه فرزند خردسال خود به این راهپیمایی آمده است، می گوید: این انقلاب ما در باور هیچ دشمن کوتاه نظری نمی گنجد و به همه نشان می دهیم که با وجود کرونا باز مردم به صحنه آمده اند تا دشمنان بدانند حفظ نظام و انقلاب و پاسداری از دستاوردهای مهم آن برای همه مردم ایران اسلامی به ویژه مردم ولایتمدار لرستان بسیار اهمیت دارد.

راضیه اظهار داشت: مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب راضی هستند و زیر با زور گویان نمی‌روند، پس باید دشمنان بدانند که برای پاسداری از این انقلاب محکم و استوار ایستاده ایم.

وی ادامه داد: همیشه مردم ایران اسلامی در صحنه های مختلف حضوری چشمگیر داشته اند و حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن با استفاده از خودرو و موتور در شرایط کرونایی نشان داد که قلب مردم برای ایران عزیز همیشه می تپد و این مهم نشان می دهد که آینده ایران و انقلاب برای همه مهم است و برای حفظ آن تلاش می کنند.

وی اضافه کرد: البته مردم نباید از صحنه های دیگر انقلاب از جمله انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا که سال آینده برگزار می شود غافل شوند چون هرچه مشارکت گسترده مردم در انتخابات را شاهد باشیم دشمنان از این انقلاب و نظام ناامیدتر می شوند.

وی اضافه کرد: پس همه در عرصه مهم انتخابات مشارکت جدی خواهیم داشت تا این انقلاب به دست نااهلان نیفتد و دستاوردهای مهم آن به آیندگان که فرزندان ماهستند برسد.

راهپیمایی خودرویی و موتوری روز ۲۲ بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در لرستان همزمان با سراسر کشور آغاز شد. با توجه به اینکه شیوع کرونا، امسال مردم بجای پیاده روی در روز ۲۲ بهمن، راهپیمایی خودرویی خودر را در تمام شهرهای لرستان آغاز کرده اند و پرچم مقدس جمهوری اسلامی را بر خودروهای خود نصب کرده اند.

امروز همزمان با سراسر کشور مردم انقلابی و ولایتمدار لرستان از ساعت ۱۰ صبح با استفاده از موتور و خودرو در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرده اند تا بار دیگر به دشمنان نظام و انقلاب بگویند که هیچ وقت برای دفاع از ایران اسلامی کوتاه نمی آیند و همیشه در صحنه هستند.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

16 − هشت =